מהי לשכת המאמנים בישראל?

לשכת המאמנים בישראללשכת המאמנים בישראל היא ארגון התנדבותי אשר נולד בשנת 2005 כיוזמה של קבוצת מאמנים גדולה מתוך מטרה משותפת להקים בארץ קהילת מאמנים.

כיום מהווה הלשכה את הגוף הגדול ביותר בארץ, והיא מייצגת כ-2,650 חברים.

זוהי עמותה נעדרת מטרות רווח או אינטרסים כלכליים. לשכת המאמנים הינה ארגון בלתי קשור ובלתי תלוי, לא בעקיפין ולא במישרין, לכל בית ספר המציע לימודי אימון או ארגון מסחרי אחר.

כל אדם העוסק במקצוע האימון ורואה עצמו כחלק מקהילת האימון בארץ, מוזמן לחלוק עם חברי הלשכה את יכולותיו המקצועיות ולהיות שותף לעקרונותיה וחזונה המדהים.

חזון ומטרות

חברי קהילת המאמנים רואים במקצועם, מעבר לשיקולי פרנסה וקידום, גם יעוד חברתי וזכות אישית, ערכים אלו מובילים אותם לקראת עשייה בלתי פוסקת של הובלת אזרחים לצמיחה כחברה ישראלית.

הם יוצרים מציאות חדשה לפיה תופס מקצוע האימון האישי והעסקי בארץ מקום של כבוד, כמקצוע לכל דבר, המחויב לכללי אתיקה מקצועית בלתי מתפשרת.

מטרות הלשכה

לשכת המאמנים בישראל הוקמה על מנת לתת מענה למאמנים ישראליים מתוך המטרות הבאות:

קידום מאמנים – לתת תרומה מעשית וערך לכל מאמן שיבחר להיות חבר בלשכה.

קידום המקצוע – קידום מקצוע האימון בישראל בקרב החברה, כולל הקניית וגיבוש ערכים של אתיקה מקצועית בלתי מתפשרת לגבי השאלה 'מיהו מאמן'. כך, למשל, מסייעת הלשכה לציבור הרחב לבחור באנשי מקצוע מוסמכים ואמינים.

בנוסף, מעודדת לשכת המאמנים פעילויות לרישות והתמקצעות של מאמנים במסגרת בתי ספר שונים לאימון או במסגרות אחרות, אך המטרה העיקרית היא לקרוא לכל המאמנים בארץ לחבור עימה לגוף ארצי מאוחד.

קידום חברתי – הלשכה חרטה על דיגלה ערכים של קידום ושיפור פני החברה בארץ, באמצעות עשייה חברתית המתבטאת בפרויקטים התנדבותיים מידי שנה שנועדו לסייע לקבוצות וקהילות בארץ להשתפר ולהתקדם מבחינת יכולות אישיות ועסקיות.

המטרה הכללית המשותפת של פרויקטים אלו הוא קידום העשייה והצמיחה בארץ ובתוך כך שיפור פני החברה, מתוך הבנה כי אם כל פרט ישפר את חייו האישיים וימקסם את יכולותיו, תתגבש בארץ חברה חדשה המובילה לצמיחה כלכלית וחברתית.

פורומים מקצועיים – הלשכה מקיימת השתלמויות ופעילויות מקצועיות אשר נועדו להעשיר ידע מקצועי של מאמנים ישראליים ולפתח מאמנים צעירים חדשים.

חברי לשכת המאמנים משיגים מטרות אלו באמצעות הצעדים הבאים:

  • קידום ויישום של המחקר האקדמי בישראל בתחום האימון.
  • בניית מאגר ניסיון וידע על מקצוע האימון ושיתופו לטובת הכלל על מנת לחדד ולשפר ללא הרף את מקצוע האימון.
  • הטמעה וקביעה של כללי אתיקה בלתי מתפשרים על פי תקנון המתעדכן מחדש אחת לשנה על מנת למנוע פתח לשרלטנות וחוסר מקצועיות.
  • הגברת וקידום המודעות בחברה הישראלית למקצוע האימון.
  • גיבוש ופעילות ליישום קריטריונים על פיהם ניתן להסמיך מאמנים מורשים בארץ.
  • תרומה לקהילה ולחברה הישראלית באמצעות האימון האישי והעסקי, עקרונותיו והווייתו.
  • חתירה לקראת קבלת מעמד סטטוטורי למקצוע האימון בארץ, וללשכת המאמנים כנציגה רשמית של המאמנים בישראל.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!