ייעוץ לעסקים קטנים בחינם

ייעוץ לעסקים קטנים בחינם

ייעוץ לעסקים קטנים בחינם, נשמע מבטיח, לא? יש הרבה דברים שעליכם לדעת לפני שאתם פונים לייעוץ עסקי. המטרה שעומדת מאחורי ייעוץ עסקי היא הענקת כלים לבתי עסק קטנים על מנת שיוכלו לשרוד ואף לצמוח בשוק הישראלי. יש היום עשרות אלפי עסקים קטנים, וכפי שאתם יודעים הנתונים הם לא לטובתכם. המטרה של ייעוץ לעסקים קטנים בחינם הוא לשמור על התפתחות הענף ודאגה למשק הישראלי. בעבר המדינה הייתה מציעה ייעוץ לעסקים קטנים בחינם, אבל היום כבר כמעט ולא ניתן להשיג את האפשרות הזאת. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ייעוץ לעסקים קטנים בחינם.

 

למה אתם צריכים ייעוץ עסקי?

אנו מאמינים שכל עסק צריך ייעוץ עסקי, בין אם מדובר על עסק גדול או קטן. הרבה עסקים פותחים את שעריהם ללא הכוונה, וזאת הטעות הנפוצה ביותר. במשק הישראלי, ובכלל בתחום העסקים אנו חייבים לקבל את הכלים להתמודדות ניהולית ופיננסית. המטרה של ייעוץ עסקי לעסקים היא להכין אתכם לשוק, להעניק לכם את הכלים הבסיסיים להתמודד ולהכיר את כל המונחים אותם אתם עומדים לפגוש. ייעוץ עסקי חד פעמי יכול בהחלט להעניק לכם את רוב הכלים לפתיחת העסק, אבל תמיד מומלץ להמשיך לליווי מקצועי על מנת שתוכלו לפתח את העסק תוך כדי שעין חיצונית מפקחת על ההתנהלות שלכם. 

איך עובד ייעוץ לעסקים קטנים בחינם?

ייעוץ לעסקים קטנים עובד בצורה בה אתם מגיעים לבעל המקצוע ומגישים לו את כל המסמכים על העסק שלכם. את הדוחות השנתיים, תזרים מזומנים, ספקים, הוצאות וכן הלאה. מלבד לכך, אנו רוצים גם להכיר אתכם בתוך העסק שלכם, למה פתחתם את העסק ובמה אתם שונים מהמתחרים שלכם. אתם חייבים לזכור שלא משנה מה התחום בו אתם עוסקים, אתם רוצים להיות מותג. לאחר שיש לחברה המלווה את כל הנתונים אנו נוכל לראות את נקודות החולשה והוחזקה שלכם. ברגע בו אנו יודעים איפה העסק שלכם "נופל" נדע על מה לעבוד. בדרך כלל מה שחברה מקצועית עושה היא בניית תוכנית עסקית אשר תציג לכם את הדרך אותה אתם צריכים לעבור כדי להגיע לרווחיות. ייעוץ לעסקים קטנים בחינם הוא רק קצה המזלג כמו שאומרים, הוא למעשה השלב הראשון שאתם צריכים לעבור. בדרך זו תוכלו לבחון האם אתם באמת צריכים ייעוץ עסקי, האם הכלים שנתנו לכם עד כה תרמו לכם, ואז תוכלו להחליט האם לפנות להמשך ייעוץ או ליווי עסקי. 

 

מדוע עסקים קטנים נמצאים בסכנה?

עסקים קטנים נמצאים בסכנה הגדולה ביותר, עסקים קטנים הם הנפוצים ביותר בישראל ושם התחרות היא הגדולה ביותר. על פי נתונים רוב העסקים הקטנים בישראל ימצאו את עצמם בהפסדים תוך פחות משנתיים. במקרים כאלה יש לכם את האפשרות לפשוט רגל או לנסות לשקם את העסק. ייתכן ותגיעו לייעוץ עסקי והבחירה הרלוונטית ביותר עבורכם תהיה עדיין לפשוט רגל. לכן, אנו לא ממליצים להגיע לייעוץ עסקי כאשר המצב הוא כבר לא סימפטי, אלא כבר עם פתיחת העסק מומלץ לבקש ליווי מקצועי של אנשים אשר מתמחים בתחום העסקים. כמו כן, בישראל הרשויות אינן באות לקראת העסקים הקטנים, העסקים הקטנים נחשבים לשקופים מכיוון שאת הנתחים הגדולים המדינה מקבלת דווקא מעסקים בינוניים וגדולים. 

 

האם ייעוץ לעסקים קטנים בחינם מספיק לעסק שלכם?

ייעוץ לעסקים קטנים בחינם הוא רק השלב הראשון אותו אתם צריכים לעבור. מדובר על טעימה קטנה ממה שיכול לשנות לכם את החיים. ייעוץ עסקי לעסקים קטנים נוגע גם בהיבט הכלכלי של העסק, אבל לא רק. המטרה שלנו היא לייעל את העבודה ככל שניתן גם לאפשר לכם להנות מרווחיות עסקית, אבל גם די זמן כדי שיהיה לכם את החיים מחוץ לעסק. המטרה היא לתת לכם את הכלים הניהוליים בהם אתם יכולים ללכת לחופשה מבלי לדאוג מה קורה בעסק, בהם אתם יודעים להתנהל מול דוחות חודשיים ומול העובדים שלכם. 

ייעוץ לעסקים קטנים בחינם הוא קריטי לכל עסק בכל שלב בו הוא נמצא. הבחירה אם להמשיך תלויה בכם. חברה אשר מאמינה בעצמה תעניק לכם שירות ראשוני בחינם כדי שתוכל לחשוף אתכם לכלים שלה, ולכם לא יהיה את החשש שאתם נחשפים לתרמית. הבחירה אם להמשיך תלויה אך ורק בכם. 

מה נדרש מכם בשביל לפתח את העסק?

צריך להיות מאוד אמיץ כדי לפתוח עסק עצמאי היום. בדיוק נוכחנו לראות בימי הקורונה שעצמאים די תלויים באוויר בעת משבר, וחבל שכך. כדי לפתוח עסק עליכם להכיר את כל המונחים איתם אתם עומדים להיפגש, ובתדירות גבוהה. עליכם לדעת מה נחשבת הוצאה מוכרת, איך להתנהל מול רשויות המיסים, דיווח עובדים, משכורות וכן הלאה. מלבד לכך, הדבר החשוב ביותר שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם פונים לייעוץ הוא שאתם צריכים לשנות משהו במנטליות שלכם. אם עד עכשיו העסק לא עבד כמו שציפיתם, כנראה שצריך לשנות משהו. ייעוץ מקצועי יכול להעניק לכם את כל הכלים הרלוונטיים להצלחה, אבל ללא שינוי מנטלי דבר לא יעבוד. ככה שאין לכם מה לצפות לקסמים, השינוי תלוי אך ורק בכם.

 

אל מי פונים?

גם כאשר מדובר על ייעוץ ראשוני בחינם אתם חייבים לקחת בחשבון שהבחירה שלכם מאוד חשובה. אתם נפגשים עם חברה אשר תשנה לכם כמה דברים, ואתם רוצים לנצל עד תום את המפגש הזה. בחרו בחברה בה אנשי המקצוע רכשו השכלה כלכלית וניהולית, חברה בעלת ניסיון רב בתחום וכמובן חברה מורשה. יש היום מספר לא מבוטל של חברות ייעוץ לעסקים, עשו סקר מעמיק, אל תהיו פזיזים עם הבחירה שלכם. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!