לימודי אימון אישי

לימודי אימון אישירוב האנשים מעוניינים להצליח בחיים, לבנות קריירה מתאימה, לרכוש השכלה, להקים משפחה ולהתגבר על הקשיים בהם הם נתקלים.

הם מעוניינים להיחלץ מבעיות, התנהגויות אשר מעכבות אותם, תחושות כאב, מחשבות שליליות, נזקים, תקלות ופחדים.

הם מבקשים להשיב לעצמם את האמונות שהנחו אותם בילדותם, כאשר היו בטוחים שיוכלו להיות ולעשות הכול, כשיהיו "גדולים".

אימון אישי הוא כלי עוצמתי ויעיל אשר נועד לקרב אנשים לעבר מציאת התשובות לשאלות המנחות אותם בחיים. תהליך זה נועד לאנשים המבקשים להגשים חלומות, לממש שאיפות, ליהנות מהחיים, ליהנות מהעבודה, ולקיים מערכת יחסים זוגית מהנה.

שיטת האימון האישי הוכיחה את יעילותה בקרב אנשים רבים אשר הצליחו לצמוח, להשתחרר ממחסומים פנימיים ולשנות בפועל את חייהם.

מטרת לימודי אימון אישי

תחום האימון האישי מותאם למצב התעסוקה וקצב החיים החדש המאפיין את המאה העשרים ואחת. כיום, בתי עסק ואנשים פרטיים שוכרים שירותי אימון אישי לשם ביצוע שינויים והנעה לפעולה.

המאמן האישי מלווה אותם בתהליכים של התקדמות והתפתחות לקראת הגשמת מטרות, תוך מתן ייעוץ, הדרכה והכוונה לגבי קבלת החלטות מכריעות והתנהלות טובה יותר ביומיום.

לימודי האימון האישי מקנים את הידע המעשי לליווי אנשים בחתירה ממוקדת למימוש המטרות באופן מיידי ומעשי, תוך נקיטת הפעולות הנכונות על פי שלבים מתוכננים מראש מבלי להיכנע להסחות דעת.

התלמידים לומדים את הדרך ליצירת מערכת יחסים המבוססת על ערכי כנות ויושר. הם מקבלים הכשרה בבניית תכניות מותאמות באופן אישי, הכוונה ליצירת הגדרות מדויקות, ועיצוב תהליך המשימות לביצוע. המאמן לומד כיצד ליצור קשר שווה עם המתאמן מבלי להתנשא מעליו, על מנת להוביל להצלחה הדדית.

לשכת המאמנים בישראל קבעה דרישות להסמכה הכוללות לימודים בהיקף של 175 שעות אקדמיות, כאשר כל שעת לימוד היא בת 45 דקות, בנוסף להתמחות בהיקף של מאה שעות עבודה.

עלות לימודי אימון אישי נעה בין 8,000-18,000 ₪, המחיר משתנה בהתאם למוסד המלמד.

היכן ניתן לקבל הכשרת אימון אישי?

קיימים היום בארץ מוסדות רבים לאימון אישי. חלק ממוסדות אלו הם:

גומא – המעביר קורס של "גישה משלבת" אשר כוללת הקניית כלים לחתירה ליעדים אישיים, תוך התבוננות פנימית.

מכון אדלר – במסגרתו ניתן ללמוד קורס אימון אישי המבוסס על עקרונות הפסיכולוגיה. קורס זה עומד בדרישות לשכת המאמנים בישראל ומוכר מטעם איגוד ה-ICF, איגוד הקואצ'ינג הבינלאומי.

תות – קורס האימון בהנחיית אלון גל, אשר דוגל בגישת המצוינות האישית.

מכללת ברק – המקיימת קורס בן שמונה חודשים, בו עוברים המשתתפים תהליך אימון בעצמם, אשר בסיומו הם יכולים לאמן אחרים. המפגשים הם באורך של שעה, אחת לשבוע.

מכללת Coachme – במסגרתה מכשירים מאמנים, מנחי קבוצות ומדריכי מאמנים. הקורס הוא באורך 175 שעות אקדמיות, מתבסס על גישת ה- System Coaching ומוכר על ידי ארגון ה-ICF.

תפנית – בית הספר למנהלים מטעם האוניברסיטה הפתוחה. במסגרתו ניתן ללמוד קורס מרוכז בהנחיית אלון גל, בהיקף של 142 שעות אקדמיות, הכוללות פרקטיקום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!