חברות ייעוץ פיננסי

חברות ייעוץ פיננסיחברות ייעוץ פיננסי

ייעוץ פיננסי הוא דבר כל כך חשוב לעסק שלכם, אין לכם מושג עד כמה הוא קריטי. חברות ייעוץ פנסיוני אינן מתאימות רק לעסקים אשר חווים קשיים כלכליים, אלא לכל החברות בכל מצב בו הן נמצאות. המטרה בייעוץ פיננסי הוא לדעת להתנהל בצורה נכונה יותר, השקעה לטווח הארוך בה אתם מעשירים את הידע הכלכלי שלכם בכל התחומים בהם העסק שלכם עוסק. יש היום הרבה גורמים אשר עושים חסד עם עסקים בתחילת דרכם ומעניקים להם ייעוץ ניהולי, ייעוץ פיננסי או ייעוץ שיווקי. תמיד מומלץ בתחילת הדרך, במיוחד אם זה העסק הראשון שאתם פותחים לקבל עזרה חיצונית אשר תעזור לכם למנף את העסק.

 

מהו ייעוץ פיננסי?

חברות ייעוץ פיננסי מעניקות ייעוץ לכל עסק בכל סדר גודל על מנת שידע להתנהל נכון מבחינה פיננסית. היום כדי לפתוח עסק בארץ אנו צריכים לעבור הרבה גורמים, לקבל את האישורים הנדרשים ולדעת לשלם את הדוחות בזמן. בכל פעם בו אנו מאחרים בתשלומים אנו צוברים ריביות. לא פעם עסקים רבים מוצאים את עצמם בחובות שלא היה להם מושג שהם חייבים בהם, תמיד עדיף שהרשויות יהיו חייבות לכם ולא ההפך. המטרה של ייעוץ פיננסי הוא לבחון את כל הפרמטרים של העסק שלכם ולבדוק עד כמה אתם רווחיים ומהו הפוטנציאל העסקי שלכם. תוכלו לקבל תוצאות מאוד מפתיעות, לפעמים כמה שינויים קלים יכולים לעשות את ההבדל. הדבר הראשון שאנו נבדוק הוא האם אתם משלמים לרשויות יותר ממה שאתם אמורים לשלם, נלמד אתכם על החזר מס, הוצאות מוכרות. מבעד לכך, נבדוק שאתם מקבלים את הסכום ההוגן ביותר מהספקים שלכם בתמורה למוצר אותו אתם מקבלים וכמובן נבחון את שאר השוק כדי לראות האם יש דרך להיות רווחיים יותר. לעיתים כאשר מדובר על מסעדות נוכל לראות שהמנה שאתם מוציאים היא לא רווחית בהתאם לתמורה ללקוח, נלמד לחשב את עלות הפריטים יחד ואיך להבטיח ששליש לפחות ממחיר המנה מגיע אליכם. 

מהו החזון העיסקי שלכם?

אחד הדברים החשובים ביותר בעסק הוא למצוא את החזון העסקי שלכם. חזון עסקי הוא הדבר היחיד שמשאיר אתכם רלוונטים בתחום העסקים. עסק אשר פועל ללא חזון הוא עסק שאין לו מטרה. לא תמיד פשוט למצוא את החזון שלכם, לפעמים צריך לחפור עמוק עד שאנו מוצאים את הסיבה לשמה פתחנו את העסק מלכתחילה. חברות ייעוץ פיננסי הן למעשה כמו פסיכולוג לעסק שלכם, מבעד לייעוץ פיננסי אנו נקבל עוד כלים ניהוליים אשר יעניקו לנו את הכלים להתנהל כלכלית נכון יותר. 

 

מהו המחיר אותו נשלם עבור ייעוץ פיננסי?

חברות ייעוץ פיננסי גובות את מחיר התשלום בהתאם לפרמטרים שונים כמו גודל העסק, המצב הכלכלי בו העסק נמצא, תוכנית עסקית ועוד… את המחיר ניתן יהיה לקבוע רק לאחר פגישה והיכרות בה נראה איפה אנו נמצאים. כאשר מדובר על ייעוץ חד פעמים בתוספת של תוכנית עסקית המחיר יכול להגיע לכמה מאות שקלים עד אלפי שקלים בודדים. כאשר מדובר על ליווי פיננסי המחיר עולה והוא כולל ליווי של בעל מקצוע מטעם חברות ייעוץ פיננסי אשר עובר איתכם תהליך בהתאם ליעדים אשר הקצנו לעסק. עם זאת, חשוב להבין שאף אחד לא מבטיח לכם פה שיקרו קסמים, הרבה מהתהליך תלוי בכם ובכוח המנטלי שלכם. בשביל לראות שינוי צריך לעשות שינוי, והשינוי מתחיל בנו. עלינו לדעת שהגישה שלנו חייבת להשתנות, ומה שהיינו רגילים לעשות עד היום נגמר.

 

מה הקשר בין שיווק לייעוץ פיננסי?

חלק ניכר מעניין השיווק משפיע על הכלכלה בעסק. עסקים רבים לא משווקים את עצמם נכון וכתוצאה מכך הם משלמים הון עתק מדי חודש עבור קמפיינים שיווקים שלא מקנים להם את כמות הלקוחות המתאימה לתקציב. כחלק מבניית תוכנית עסקית אנו נלמד כמה רצוי להשקיע עבור שיווק, איך לשווק נכון ולמצוא את קהל היעד שלנו ומהם ערוצי השיווק המתאימים לנו. שיווק נכון חייב להיות על אסטרטגיה נכונה, עלינו להשקיע כמה שפחות עבור השיווק אבל להפוך אותו לחד וממוקד ככה שאף לקוח לא יפספס אותנו. מבעד לכך, אנו רוצים גם קידום אורגני שהוא למעשה שיווק לטווח הארוך שאינו ממומן. כל אלו צעדים שאנו נצטרך לנקוט ולהנחיל בעסק מחדש, אבל ללא שיתוף פעולה מציידכם דבר לא יקרה.

מבחוץ הכל נראה אחרת

היתרון הגדול של סיוע חיצוני הוא שאנו כל כך שקועים בעסק שאנו לא רואים את עצמו. עולם העסקים הוא עולם תחרותי מאוד, במיוחד בארץ. לפעמים אנחנו אפילו לא מבינים עד כמה התחרות הזאת גדולה, אבל ברגע שאנו צוללים פנימה ומקבלים פרספקטיבה מנקודה אחרת אנו למדים עד כמה אנחנו חייבים למצוא את הייחוד שלנו. היתרון של חברות ייעוץ פיננסי הוא שאנו מקבלים בעלי מקצוע עם ידע בכלכלה, ניהול ארגוני ואפילו פסיכולוגיה שמלווים את העסק שלנו ושיש להם ניסיון שלמדנו מעסקים אחרים. בדרך זו אנו נקבל את התוצאה האובייקטיבית ביותר על ידי אנשים אשר הוסמכו לייעוץ פיננסי.

 

ייעוץ פנסיוני

חברות ייעוץ פיננסי לא דואגות רק לעסק עצמו, אלא גם לעתיד שלכם. עצמאיים לא באמת נהנים מאותן הטבות שיש לשכירים, ולכן חשוב לדעת לדאוג לעצמכם. פנסיה היא מילה שאמנם אנו מפחדים ממנה, אבל חשוב להכיר אותה לעומק. ככל שנשקיע בפנסיה מוקדם יותר ככה אנחנו נבטיח עתיד ורוד. חלק מהעבודה של חברות ייעוץ פיננסי הוא ללמד אתכם איך להתנהל מול הפנסיה שלכם וכמובן לדעת להשאיר גם כסף בצד עבור העסק במקרה בו נרצה לעשות חידושים או גיבוי לימים קשים. על אף שפנסיה אינה מוחשית בגיל צעיר חייב לדעת להתנהל מולה ולהבטיח שאנו דואגים גם לגיל בו לא נוכל או נרצה לעבוד יותר. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!