הגדלת מכירות בחמישה צעדים

הגדלת מכירותאתם מרגישים שהעסק שלכם קצת תקוע במקום? לפעמים אנו מסכימים להנות ממה שיש, אבל ברגע שאנחנו יודעים מהו הפוטנציאל העסקי שלנו צריך לשאוף הרבה יותר גבוה. הרבה בתי עסק מתפרנסים יפה, אבל לא ברמה בה הם היו רוצים להתפרנס. כמעט אף עסק לא מממש הפוטנציאל הרווחי של העסק, כל עסק יכול ללמוד על הגדלת מכירות וליישם את זה בעסק שלו באמצעות כמה צעדים פשוטים שדורשים התמדה.

 

לפני שנכנסים לפרטים הקטנים

חשוב להבין, הגדלת מכירות יכולה להיות מאוד פשוטה להבנה אבל קשה מאוד ליישום. עליכם להתמיד בכל צעד אותו נציין כעת ולפנות אל אנשי המקצוע אשר יכולים לסייע לכם לעבור את התהליך. אם אתם חושבים שאתם עומדים מול תהליך פשוט עבור בית העסק תחשבו שנית. יש הרבה כלים חדשים אשר יהיה עליכם ללמוד, שינוי מנטלי הוא הכרחי פה כי אתם עומדים לשנות את האופן בו נהגתם עד עכשיו מבחינה כלכלית, ניהולית ושיווקית.

כחלק מתוכנית הגדלת מכירות תוכלו גם לבנות תוכנית עסקית עבור בית העסק על ידי בעל מקצוע. תוכנית עסקית היא תוכנית כוללת בה אתם בונים את העסק מאפס על ידי מסמך מדויק לפיו תפעלו. תוכנית שיווקית נוגעת לכל חלק בעסק, למעשה מדובר על מחקר כולל של התנהלות העסק אל מול השוק, התנהלות השוק עצמו והשוואה אל החברות המתחרות. בדרך זו נבנית תוכנית אשר מטרתה לקדם אתכם ניהולית ופיננסית, התוכנית הינה דינמית ולכן ברוב המקרים נרצה גם ליווי מקצועי.

שיווק ממוקד

אחת הסיבות הנפוצות לכך שאתם לא רווחיים מספיק היא מכיוון שהשיווק שלכם לא ממוקד. שיווק לא ממוקד הינו שיווק ללא שום טעם. בשביל שהשיווק שלנו יהיה עד כמה שיותר ספציפית עלינו לבנות תוכנית שיווקית מתאימה אשר פונה לקהל היעד המתאים לעסק שלנו. מציאת קהל יעד חייבת להיות בהתאמה למתחרים שלכם, למוצרים ולגודל השוק. ברגע בו אנו הופכים את השיווק לממוקד על ידי עמידה בכל התנאים האלה ופונים אל יועצי שיווק או אנשי שיווק מקצועיים אנו נראה תוצאות. 

 

פתיחת ערוצי שיווק ומכירה

לעיתים הבעיה יכולה לנבוע מכך שאנו לא נמצאים בערוץ השיווק הנכון לנו. יש היום המון ערוצי שיווק וברגע בו אתם נמצאים במקום אחד בלבד או בכל המקומות יחד אנו יכולים לפגוע בשיווק העסקי. לכן, עלינו למצוא את ערוצי השיווקיים הנכונים עבורנו ולדעת מאילו ערוצים אפשר להגדיל את המכירות שלנו. הרבה ערוצי שיווק פופולריים היום אינם עבור פרסום בלבד, אלא גם בשביל מכירה. 

ניהול פרקטי

הגדלת מכירות אינה תלויה רק במוצר שלכם, אלא גם באופן ההתנהלות שלכם. כדי להפוך את העסק שלכם לכמה שיותר רווחי עליכם לדעת לנהל את העסק באופן פרקטי. אחת הבעיות הנפוצות ביותר של בעלי עסקים היא שהם לא מוכנים לתת למישהו אחר לעשות את העבודה בטענה שאף אחד לא יעשה את זה טוב כמוהם. כדי להיות מנהל טוב ולהתקדם הלאה עליכם לסמוך על העובדים שלכם, לדעת להם את המקום שלהם גם אם הם עלולים לטעות. ברגע בו בעל העסק הוא אחראי לכל מה שקורה ולא נותן מקום לאף אחד אחר בשלב כלשהו או שלא ימצא עובדים מרוצים או שיקרוס. 

האצלת סמכויות חייבת להיות חלק מהתהליך שכל מנהל עובד. אם אתם מרגישים שזה לא בא לכם טבעי אתם יכולים לקבל כלים ניהוליים דרך חברה אשר מתמחה בהכשרה ניהולית וייעוץ עסקי. כחלק מההכשרה תלמדו באופן תיאורטי ומעשי את דרכי ההתנהלות בהתאם לעסק שלכם. כמו כן, יש גם בתי עסקים אשר שולחים תפקידים בכירים מטעמם לעבור את ההכשרה הזאת כיוון שהיא עוד פוטנציאל של הגדלת מכירות על ידי מקצוע עובדי העסק. 

 

מיתוג

הגדלת מכירות על ידי מיתוג היא לא רק חשובה כלכלית אלא הישרדותית. מיתוג העסק שלכם הוא שלב חשוב בתוכנית עסקית, ואם אתם לא עושים תוכנית עסקית עדיין חשוב שתתנו דגש על שלב זה. עליכם למצוא את הייחוד שלכם מעסקים אחרים, הרי כמו מה שאתם מוכרים יש עוד רבים. עליכם בכל דבר אשר אתם משווקים ומוכרים למצוא את הייחודיות שלכם ואיך אתם תורמים לקהל שלכם. מדובר על שלב לא פשוט בכלל, עליכם לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא את כל הנקודות החזקות של העסק שלכם מול המתחרים. הדבר הטוב ביותר שיכול להעניק לכם הכוונה הוא החזון העסקי שלכם. ברגע בו בעל עסק יודע את החזון העסקי שלו וכל צעד שהוא עושה הוא לפי אותו חזון החיים שלכם יהפכו להרבה יותר כלים. 

 

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי נוגע בהרבה דברים, הגדלת מכירות היא אחת התוצאות שתקבלו מייעוץ עסקי ולאו דווקא חלק מהדרך. התוצאה נובעת מהכוונה מדויקת של בתי עסק, בין אם מדובר על בתי עסק שנמצאים בפתיחה או בתי עסק קיימים. יועץ עסקי הוא בעל מקצוע בעל הכשרה מקצועית בתחומים של פסיכולוגיה, כלכלה, מנהל, ניהול ארגוני וכן הלאה. חשוב לבחור יועץ עסקי בעל ניסיון רב אשר יודע את התחום בו העסק שלכם נמצא בו. כחלק מתוכנית העבודה יבנה עבורכם היועץ תוכנית עסקית אשר מטרתה לשקם את העסק במקרה של הפסדים כלכליים, או לבנות תוכנית אשר תוכלו להציג בפני גורמי מימון והשקעה. 

ייעוץ עסקי נוגע בכל המובנים שאתם צריכים לדאוג לגביהם. ייעוץ עסקי נוגע בפן השיווקי של העסק, הפיננסי והניהולי. חשוב לדעת לבחור נכון את בעל המקצוע על מנת שבאמת נוכל לקבל את התוצאה אליה אנו מייחלים. מוטב להדגיש, בעזרת ייעוץ עסקי הסיכויים שלכם להגדיל מכירות גדלים משמעותית. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!