יועץ שיווק באינטרנט

יועץ שיווק באינטרנטיועץ שיווק באינטרנט

עם התפתחות הטכנולוגיה, אפשרויות השיווק לעסקים הלכו והתרחבו באופן משמעותי. כיום, שיווק באתרי אינטרנט או ברשתות חברתיות יכול להניב תוצאות טוב יותר מפרסומות בטלוויזיה. מהו יועץ שיווק באינטרנט ואיך זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו יועץ שיווק?

לפני שנסביר על יועץ שיווק באינטרנט נבין מהו בכלל יועץ שיווק. יועץ שיווק הוא אדם בכל ידע וניסיון בכל הנוגע לשיווק. הוא יודע לזהות טרנדים, לקרוא דו"חות אנליטיים ויודע מה מניע לקוחות לרכישה. 

בדרך כלל, יועץ שיווק יהיה אדם חיצוני לעסק שמלווה את בעל העסק ומייעץ לו על דרכי השיווק הטובות ביותר. מטרתו של יועץ שיווק היא להוציא לפועל תוכניות שיווקיות. 

יועץ שיווק עם ניסיון יכול להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם באופן משמעותי ולהוביל לעלייה בביקוש של המוצר או השירות שהעסק שלכם מציע. 

שיווק הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעסק שלכם, לכן גם אם אתם רק בשלבי ההקמה של העסק ועוד לא נסגרתם על כל הפרטים, כדאי לכם להתחיל לעבוד מול יועץ שיווק שיעזור לכם בפריצת העסק לתודעת הציבור.  

 

מהו יועץ שיווק באינטרנט?

אחרי שהבנו מהו יועץ שיווק באופן כללי נעבור לעניינו- מהו יועץ שיווק באינטרנט?

יועץ שיווק באינטרנט, הוא יועץ שיווק שמתמחה בכל תחומי השיווק הקיימים באינטרנט. הוא יודע לעצב אתרים, לבנות אתרים, לקדם אתרים, לשווק אתרים ועוד. חשוב להבין ששיווק באינטרנט יכול להיות יעיל וליצור חשיפה גבוהה למגוון רחב של אנשים. שיווק שמבוסס על אסטרטגיה דיגיטלית נכונה יוביל לחשיפה רבה, להעלאת הביקוש למוצר שלכם ולהרחבת מעגל הלקוחות הקיים שלכם. 

מתי צריך יועץ שיווק באינטרנט?

התשובה היא קודם כל תמיד. שיווק באינטרנט הוא דבר שמביא תועלת לעסק ולא תמיד אתם יודעים איך לעשות זאת חכם. אתם יכולים לנסות לשווק באינטרנט אבל השיווק לא יניב תוצאות. למה זה קורה? יש מספר סיבות לכך-

  • אתר מיושן- אתר שמושך לקוחות הוא אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק באינטרנט. חשוב לעצב אתר ולשדרג אותו כל הזמן. כמו כן, חשוב מאוד שהאתר יהיה נגיש לגולשים, נוח להפעלה, מהיר ומותאם גם לטלפון הנייד. יועץ שיווק יידע להכווין אתכם ולבנות לכם אתר שימשוך את הגולשים.
  • עמוד עסקי בפייסבוק לא פעיל- אחד מאמצעי השיווק הטובים ביותר באינטרנט הוא הפייסבוק. לפייסבוק יש מערכת שיווק חכמה מאוד, אבל צריך לדעת להשתמש בה. יכול להיות מצב בו יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק אבל הוא לא מקבל מספיק חשיפה. פנייה ליועץ שיווק תוביל להצלחה של העמוד העסקי ולקבלת חשיפה רבה שתניב תוצאות. 
  • מתחרים- הרבה פעמים המתחרים שלנו מצליחים לשווק את העסק שלהם ברחבי האינטרנט. אנחנו נחשפים לפרסום חזק שלהם ולמודעות בלתי פוסקות, בעוד שאנחנו לא מצליחים לעשות זאת. במצב כזה, כדאי להיעזר ביועץ שיווק באינטרנט שיגביר את השיווק שלכם ברחבי המדיה. 
  • פרסום ממומן- אחת מדרכי השיווק באינטרנט היא פרסומים ממומנים. יכול להיות שיש לכם עמוד עסקי מעולה בפייסבוק או אתר איכותי, נגיש, מהיר ומעוצב אך אתם לא מבצעים פרסום ממומן ולכן אין באתר שלכם תנועה של גולשים. יועץ שיווק באינטרנט יכול להסביר לכם עוד על פרסומים ממומנים ולהביא לאתר שלכם תנועת גולשים.
  • תוכן- על מנת לקדם את האתר שלכם לראשית תוצאות החיפוש של גוגל עליכם לייצר תוכן איכותי שיופיע באתר. התוכן צריך לכלול בין היתר מילות מפתח שיעזור לקדם את האתר. יועץ שיווק באינטרנט יכול לאתר את מילות המפתח הנדרשות לקידום אורגני בגוגל. 

 

יועץ שיווק באינטרנט- איך זה עובד?

קיימים מספר דגשים חשובים ליישום בכל הנוגע לשיווק באינטרנט-

 

קהל היעד

אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק הוא קהל היעד של העסק. כלומר מי הלקוחות הפוטנציאליים? איזה מין, מה הגילאים, איזה אזור מגורים ועוד. ככל שתגדירו את קהל היעד באופן יותר מדויק וספציפי כך השיווק יהיה ממוקד יותר, יעיל יותר ויניב תוצאות טובות יותר. 

 

שדרוג האתר

כמו שציינו קודם, האתר הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בשיווק הדיגיטלי. חשוב לשדרג את האתר מבחינת עיצוב, מהירות, נגישות, נוחות הפעלה ותכנים איכותיים. 

 

הלקוח תמיד בראש

תמיד צריך לזכור שהעסק נועד למלא את צרכי הלקוחות. לכן, חשוב מאוד להתאים את השירות לצרכים שלהם. חשוב להיות בקשר עם הלקוחות ולתת להם להביע דעות וחוות דעת על המוצרים שלכם. תוכלו לבקש משוב או סקר- מה הם אהבו ואיך אפשר לשפר?

כמו כן, חשוב לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלכם על מנת לגרום להם לחזור אליכם שנית. 

 

מוניטין חיובי

מוניטין באינטרנט הוא דבר שברירי. שיווק נכון יוביל למוניטין חיובי שיוביל לקוחות לעסק שלכם. אבל, חשוב מאוד לא לעשות מעשים שיהרסו את המוניטין שלכם. יצירת מוניטין שלילי באינטרנט היא אחד הדברים הקשים ביותר לתיקון. לכן, אל תעשו פעולות שאתם יכולים להתחרט עליהם. 

הפשטות מנצחת

בדרך כלל כאשר מנסים להראות ללקוח שאנחנו בעלי ידע בתחום שאנחנו עוסקים בו ואנחנו מציפים אותם בתיאורים מסורבלים אנחנו נשיג את ההפך ממה שרצינו. לכן, חשוב להעביר ללקוחות מסרים ברורים ופשוטים שיבהירו את הכוונות שלכם במהירות ובפשטות. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!