אימון אישי לחשיבה חיובית והתמודדות עם דיכאון

15038600_xxlמאמן אישי מסייע לאנשים לשפר את חייהם בתחומים שונים וביניהם פיתוח חשיבה חיובית והתמודדות טובה יותר עם דיכאון. אנשים הסובלים מדיכאון מתמודדים לעיתים קרובות עם בעיות של דימוי גוף, לחץ בעבודה ודיכאון הקשור לבעיות בריאות אחרות. בעזרת מאמן אישי, הם מצליחים להניע את עצמם מתוך מצב של החמרה ומפתחים תכנית לאושר, הצלחה, חשיבה חיובית ושיפור איכות החיים.

על מנת שתהליך האימון יצליח, על המאמן להעניק למתאמן את התחושה כי הוא מבין את מצבו, דואג לו והוא מעוניין לשמוע אותו. המאמן והמתאמן בונים מערכת יחסים מקצועית, במהלכה מסייע המאמן למתאמן לבנות מחדש את האמונה העצמית שלו.

זהו תהליך המתבצע בהדרגה, ועל מנת שיצליח, על המאמן להבין תחילה היכן נמצא המתאמן מבחינה נפשית ורגשית, להבין את מה שהוא חווה ולהיות מסוגל לגלות אמפתיה אמיתית על מנת להשיג את אמונו ובהמשך לסייע לו.

מטרת האימון אישי היא להשיג מטרה או תוצאה רצויה. תהליך האימון מסייע למתאמן לפתח תכנית מפורטת להשגת מטרותיו ויציאה מהמקום בו הוא נמצא בהווה למקום בו הוא מעוניין להיות, תוך שימוש בכלים מעשיים ופילוסופיים המניעים את ההצלחה.

כיצד יכול האימון לסייע

במקביל לתהליך בניית האמון, מתחיל תהליך האימון. המאמן מסייע למתאמן לחוות מחדש פעילויות מהן הוא נהנה בעבר, ולחדש את האנרגיה שלו. תהליך זה בונה שביעות רצון ואמונה עצמית אצל המתאמן. בהמשך מתבצע תהליך חידוש המוטיבציה. אנשים המתמודדים עם דיכאון מתחילים את תהליך האימון במצב של תשישות נפשית ומסיימים אותו כשהם מלאים אנרגיה מחודשת ושמחת חיים.

באמצעות שימוש בטכניקות של פסיכולוגיה קוגנטיבית, מאמן אישי מטפל בתסמיני הדיכאון תוך שהוא מקנה למתאמן כלים לחיסול כל התחושות השליליות ובניית חשיבה חיובית מחודשת. התהליך יוצר שינויים רגשיים והתנהגותיים רבי עוצמה אצל המתאמן הסובל מדיכאון באמצעות בקרה על התהליך והפיכת דפוסי החשיבה השליליים לחיוביים יותר.

הכלים אותם מקבל המתאמן בתהליך האימון האישי מסייעים לו בתחומים שונים:

  • לחיות חיים נטולי פחד ודיכאון
  • לזהות את כל האמונות השליליות הבסיסיות המפעילות את הדיכאון
  • לבנות מערכת אמונות חדשות וחיוביות יותר
  • לקבל כלים לביטחון עצמי
  • להגשים מטרות וחלומות לטווח הארוך
  • להתעמת עם גורמי חרדה ולחסלם
  • להתחיל לחיות בעתיד משגשג ובהיר.

אימון אישי הוא אלטרנטיבה הגיונית לתרופות נגד דיכאון. המתאמן נהנה מהשתתפות אקטיבית בתהליך, בניגוד לטיפול תרופתי המלווה בתופעות לוואי.

יתרונות האימון האישי

תהליך האימון מסייע למתאמן להילחם בתסמיני הדיכאון ולפרוץ אותם. מאמן אישי מקצועי מסייע למתאמן לסגל כלים לחשיבה חיובית אשר מובילה ליתרונות של מסקנות חיוביות לגבי עצמו, שיפור מערכות יחסים, התנהלות מתוך היגיון בריא, והסקת מסקנות יעילות.

בנוסף, מסייע המאמן למתאמם להילחם בתחושות אינרציה, עייפות וחוסר מעש באמצעות התבוננות על מה שקיים בחיים במקום על מה שחסר בהם, במונחים של שמחה. תהליך זה מוביל את המתאמן להשיל מעליו את הגורמים המובילים אותו לתחושת חוסר שביעות ולחץ וחרדה, ולהחליפם בפעילויות המובילות לאושר וגירוי רגשי. מתאמנים רבים מוצאים כי הם יכולים להיפטר מתסמיני הדיכאון ולהמשיך בחיים באופן אקטיבי, פרודוקטיבי ויעיל.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!