אימון למתבגרים

אימון אישי למתבגריםמתבגרים זקוקים לעזרה בזיהוי ערכים ושיפור יכולת קבלת החלטות. הם זקוקים לעזרה באיתור היבטים הגורמים להם לתשוקה בחיים, וכיצד הם יכולים לנקוט בצעדים לכיוון זה. רוב המתבגרים צריכים לבנות את ביטחונם העצמי, על מנת שבעתיד יוכלו לנוע לעבר מטרותיהם בקלות ומתוך מקום של אמונה עצמית.

בדרך כלל, נוטים מתבגרים לחשוש מהעתיד וחשש זה עלול להגבילם בדרך להגשמת שאיפותיהם. מאמן אישי מסייע להם לעבור דרך פחדים אלו ולהתמודד עימם, ומלמד אותם לחוש נוח יותר עם עצמם, ולהיות פחות רגישים ללחץ חברתי או משפחתי.

לעיתים, מתבגרים זקוקים רק לנוכחות של אדם בפניו יוכלו לפרוק את תסכוליהם ודאגותיהם מבלי להישפט או מבלי שמישהו ינסה לקפוץ לתוך עולמם ולפתור את הבעיות עבורם. תחושותיהם של מתבגרים בדרך כלל אינטנסיביים באופן כזה או אחר, והם חווים שיאים גבוהים מאוד לצד רמות שפל נמוכות מאוד. המאמן מלמד אותם טכניקות התמודדות ומעניק להם כלים פרטניים להתמודד עם מנעד עז זה של תחושות.

אימון אישי למתבגרים מתמקד בבני נוער בגיל התיכון אשר עולמם עדיין מתרכז בעיקר סביב בית הספר, חברים בני גילם, בעיות משפחתיות וניצני תחושות רומנטיות ומיניות. בתחומים אלו, חווה מתבגר בעיות ואתגרים לגביהם הוא יכול להפיק תועלת משירותי מאמן אישי.

מהלך האימון

בעזרת המאמן האישי, המתאמן מתכנן צעדים להתמודדות עם כספים, בחירת קריירה עתידית, ותכניות להקמת משפחה, תוך הצבת יעדים מוגדרים על פי זמנים וקביעת יעדים אישיים. אם החזון לעתיד והתכנית אינם קבועים, המאמן מסייע למתאמן להעריך את אופן התקדמותו, ללמוד מכישלונות ולבסס אפשרויות טובות יותר לעתיד.

במהלך האימון, המתאמן לומד כי עבודה קשה מביאה לתוצאות, והוא מעודד מהצלחותיו. הוא חווה ריגוש מהביצועים ונהנה משיפור מעמדו החברתי כתוצאה מהתקדמות יעילה בתהליך האימון.

המאמן מסייע למתאמן להבין את מניעיו ושאיפותיו האמיתיים, ולהגדיר באופן ברור את מטרותיו. לאחר מכן, הוא מדריך את המתאמן בהגדרת ציפיות ריאליות להתקדמות לעבר המטרה.

חשוב שהמאמן האישי יבין את עולמם של המתבגרים, הנטיות החברתיות שלהם וההיבטים הגורמים להם לאושר, כמו גם מצבי רוח ויכולת קבלת החלטות.

יתרונות אימון אישי למתבגרים

יתרונות האימון האישי למתבגרים כוללים הגברת ההערכה העצמית והביטחון העצמי. בני נוער מקבלים, באמצעות האימון, כיוון לעתידם, הם מתלהבים מהאפשרויות העומדות בפניהם ואינם מעוניינים להתפתות להסחות דעת אשר יסיטו אותם ממטרתם.

האימון האישי מונע מהם לסגל התנהגויות שליליות שעלולות להרוס את עתידם. מאמן אישי מסייע למתאמן להבין את תכלית החיים ומהות הערכים, והמתאמן מקבל תחושת מודעות עצמית ברורה. במהלך האימון, נקבעים יעדים יעילים למתבגרים, המאפשרים להם לחיות חיים מהנים ומספקים.

במהלך האימון, לומד המתאמן לתעדף את יעדיו, ולהגדירם במסגרת זמן אשר תשרת אותו בעתיד. רכישת מיומנות זאת בגיל ההתבגרות, באמצעות האימון, מהווה יתרון משמעותי לתכנון מטרות למשך שנים, תוך עיצוב הסביבה האישית.

בנוסף, ברגע שהמתאמן קובע מטרה ומשיג אותה, הוא מוצא בדרך כלל כי קל לו בהרבה להמשיך בהתנהגות מתגמלת כזאת. ללא הבנת חשיבות הערכים האישיים, המתבגר חסר את ההבנה ברורה לגבי מי הוא ומה הוא מבקש מהחיים. עם הבנת היבטים חשובים אלו, מתקבל היתרון של מודעות עצמית, ובטחון.

היתרון המשמעותי ביותר של אימון אישי למתבגרים הוא כי הדין וחשבון על הישגי התכניות לעתיד ועיצוב העתיד, מוטל על המתבגר בלבד, וכאשר הוא לומד כי רק הוא אחראי לעתידו ולהגשמת חלומותיו ומטרותיו, הוא מקבל עוצמה פנימית שלא הייתה מתאפשרת בדרך אחרת, אשר מסייעת לו להתקדם לעבר מטרתו באופן חסר פשרות. האימון האישי נועד בעצם לסייע למתבגר לבצע מעבר מוצלח מגיל הנעורים לגיל הבגרות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!