מהו אימון אישי לנשים?

אימון אישי לנשיםאימון אישי לנשים עוסק בשני תהליכים עיקריים: התלהבות כבסיס לחיים מלאי תשוקה וסיפוק, ומציאת ההיבט בחיים אשר גורם להתלהבות.

בתהליך האימון לומדת אישה לאהוב ולהכיר את עצמה באופן מלא על מנת לזהות את התחומים האפשריים בחיים אשר יגרמו לה "להתעורר", להתלהב, להימנע מפחדים ובאופן כללי "לכבוש" את החיים.

ללא התלהבות מהחיים, לא תהיה עשייה. ללא עשייה, לא ישוב החיוך לפנים ולא יהיה ניצוץ בעיניים. נשים שמאמינות כי מגיע להן יותר מהחיים, מוקירות את עצמן די הצורך על מנת להשקיע בעצמן, ומאמינות כי התהליך אפשרי, פונות לתהליך אימון אישי על מנת להתחיל בשינוי.

הייחוד בתהליך האימון לנשים

במהלך האימון, מקבלת אישה כלים מעשיים וייחודיים המתבססים על עיקרי הפסיכולוגיה, לצד שיטת תמיכה רגשית, יעילה ומעשית. בסופו של ההליך ניתן להגיע לתוצאות משמעותיות על מנת ליצור את השינוי המבוקש.

תהליך אימון אישי בנוי מסדרת 10-12 מפגשים אישיים אשר במהלכם עובדים המאמן והמתאמנת על איתור הגורמים לחסימה ו"פיגור" מאחור, זיהוי הגורמים האמיתיים לתחושות של חוסר אונים ועצב, ובניית תכנית מותאמת באופן אישי ליצירת המהפך בחיים.

המאמן מעניק למתאמנת מערכת כלים מגוונת ורחבה אשר באמצעותה ניתן להשיב את שמחת החיים, להתגבר על התנגדויות ופשוט "להתעורר" שוב לחיים.

מה כולל אימון אישי לנשים?

במהלך האימון, יעבדו המאמן והמתאמנת על ההיבטים הבאים:

ההצלחה בתהליך האימון קשורה באופן הדוק, בין היתר, ל"כימיה" בין המאמן למתאמנת, תוך בניית וביסוס מערכת יחסים המבוססת על אמון, כבוד, חוסר שיפוטיות ומחויבות לתהליך.

באלו מקרים מתאים אימון אישי לנשים?

אימון אישי לנשים הוא שיטה מצוינת לתרגול דרכים חדשות לתפקד באופן נטול דאגות מיותרות, מתוך בטחון עצמי ורגיעה בתוך ההתנהלות המשפחתית. תהליך האימון מדגיש את יכולת האישה לתפקד כאם וכרעיה על מנת לשפר את התקשורת הזוגית והמשפחתית.

המאמן מצייד את האישה בכלים לעמידה יציבה מול הילדים, תוך מתן כבוד להם ולזוגיות. זוהי שיטה נפלאה גם לנשים העוברות תהליך גירושין, לשם מציאת ההתנהלות התקשורתית הנכונה, הבונה והמועילה מול בן הזוג לשעבר, וכמובן גם מול הילדים.

אימון לנשים מסייע גם לנשים בהריונן הראשון, ומאפשר להן מעבר חלק משלב ההיריון לשלב האמהות ואופן התפקוד הנכון, תוך הצבת מטרות אישיות והשגתן, במקביל לתפקוד כאם.

אימון אישי להעצמה נשית

שוק העבודה של היום דורש מנשים לסגל תכונות של קשיחות. לעיתים קרובות, הן חוששות להביע את דעתן באופן מפורש, לדרוש את השכר ההולם את כישוריהן ולגלות אסרטיביות דומיננטית. תהליך של איון אישי לנשים מאפשר יציאה ממצב של "תקיעות" ורכישת הכלים לתעוזה, מיצוי הפוטנציאל האמיתי שלהן וסלילת הדרך להצלחה.

באמצעות תהליך האימון הן מבינות באופן מלא את האמונות בהן הן מחזיקות אשר מגבילות אותן ומונעות מהן לבטא את כשוריהן האמיתיים.

יחד עם זאת, יש לציין כי אישה המגיעה לתהליך של אימון אישי אינה אישה חלשה, אלא בדיוק להיפך, זוהי אישה החותרת לקראת הישגיות בריאה, מתוך מקום של כוח (להבדיל מכוחניות) ומתוך רצון למצות את מלוא הפוטנציאל האמיתי שלה. תהליך האימון נועד לגלות את העוצמה הפנימית של נשים ובחינת האפשרויות החדשות העומדות בפניהן להגשמת חלומות.

הצלחת תהליך האימון האישי לנשים מגיעה רק כאשר אישה מחליטה, באופן שלם ועמוק, לקחת את האחריות האישית לתהליך הצמיחה וההתפתחות שלה. במהלך האימון היא מקבלת כלים להגשמת שאיפותיה, הבהרת המכשולים הניצבים בדרכה, ועבודה על תכנית אישית לביצוע צעדים מעשיים לקראת ההתפתחות והשגשוג האישי בכל תחומי החיים.

ראו גם:

אימון אישי להשתלבות עולים חדשים בחברה

אימון אישי להעצמת הנשיות ומנהיגות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!