אימון להישגיות

אימון אישי להישגיותתמיכת מאמן אישי להישגיות נדרשת כאשר לאדם יש מטרה נועזת גדולה אותה הוא מבקש להגשים ואליה הוא שואף, אך אינו יודע מהיכן להתחיל, אין לו את המוטיבציה לפעול, והוא מתקשה להתמיד בפעילויות או להישאר מחוייב למטרתו.

אימון אישי מסייע להשגת מטרות אישיות ושינוי החיים בדרך של הגברת המודעות העצמית, הגברת הביטחון העצמי ורכישת כלים להמשך התפתחות אישית. המאמן מסייע למתאמן להשתחרר מפחדים וספקות העוצרים אותו, ועובד עימו למימוש השגת החלמות והשאיפות ושינוי החיים באופן קבוע.

אנשים רבים אינם מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם בשל אמונות עמוקות הנמצאות בתת מודע שלהם, שהתפתחו בילדות ומוחזקים כיום באופן שמגביל אותם בחייהם הבוגרים. המאמן האישי מסייע למתאמן לזהות מחשבות שליליות ולהתגבר עליהן, תוך גילוי עצמאי של הדרך הטובה ביותר להתקדם על מנת להגיע אל המטרות.

מהו אימון אישי?

זהו תהליך מכוון המתמקד בפתרון מצבי תקיעות בחיים ויצירת שינוי. המאמן מסייע למתאמן לצאת ממצב של 'אזלת יד' ולתכנן תכניות מעשיות לשינוי מצבים בחיים שאינם רצויים. האימון, למעשה, עוסק בהשגת מטרות ושיפור הרווחה.

על מנת להשיג יתרונות אישיים אלו, בתהליך האימון מציבים יחד המאמן והמתאמן מועדים, פעולות והבטחות שנועדו להבטיח התקדמות חיובית בחיים. באמצעות תהליך העבודה, המתאמן מתחייב ליצירת שינוי, והמאמן תומך בו בתהליך.

תהליך האימון

התהליך הוא מעגל של למידה המעודד הגדרת מטרות, נקיטה בפעולה, הבנת השינויים המתרחשים וביצוע התאמות נדרשות בתהליך הפעולה לקראת השגת היעדים באופן שיטתי וממוקד פתרון.

אנשים רבים אינם בטוחים מהם השינויים הדרושים בחייהם כאשר הם מתחילים בתהליך של אימון אישי. הם רק יודעים ש'משהו לא בסדר' וש'הגיע הזמן לשנות את זה'. באמצעות ההדרכה של המאמן, הם מסוגלים לזהות את תחומי חייהם הזקוקים לשינוי, ובהמשך מפתחים שיטות לביצוע בפועל של השינויים.

המפגש הראשון מתבצע פנים אל פנים או בשיחת טלפון, בה מדבר המתאמן על שאיפותיו והמאמן מפרט את שיטות העבודה שלו. פגישה זו היא למטרת היכרות בלבד ולאחריה מעריכים המאמן והמתאמן אם קיימת ביניהם התאמה.

רכישת ופיתוח כישורים להצלחה ויכולת לבצע שינוי, משמעותם ארגון החיים מחדש והשגת היכולת לאזן את פעילויות היומיום, ולסגל פעילויות חדשות לשיפור ופיתוח אישי, המתאפשרים עם קבלת גישה חדשה לחיים ושינוי נקודת ההשקפה. ניתן לפתח מיומנויות פנימיות חדשות על מנת להעריך, לעסוק ולהגיע לשיפור בכל תחומי החיים תוך הקפדה על שיפור מתמיד של הביצועים.

אימון אישי להישגיות מספק למתאמן את הכלים, הטכניקות והתמיכה הדרושה להצלחה. האימון מתמקד בתחומים שונים והשגת שאיפות שונות כגון הצלחה והתמדה בתהליך הרזיה בריא, שיפור היחסים הזוגיים ושגשוג בתחום המשפחה, שאיפה למנהיגות במקום עבודה או שינוי התפקוד, וקבלת הכוונה והדרכה להצלחה בעבודה עם לקוחות ועמיתים לעבודה.

תהליך האימון האישי משנה למעשה את כל ההיבטים בחיים אותם מבקש המאמן לשנות, והמפריעים להתקדמותו.

ראו גם:

אימון אישי לשדרוג כישורי השיווק והמכירה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!