אימון למי שמרגיש תקוע בחיים

אימון למי שמרגיש תקוע בחייםלעיתים אדם אינו יכול ממש לשים את האצבע על ההיבט המדויק החסר לו בחייו או המעכב אותו מלנוע קדימה. יתכן שמדובר בבלבול, סחבת, פחד משינוי או כישלון, או חוסר ביטחון עצמי.

אדם כזה זקוק לבעל מקצוע שיסייע לו להרכיב את הסיפור שלו מחדש, ולאט לאט לייצר חזון לקראת הפרק הבא בחיים. זוהי מטרת האימון האישי. כל אחד יכול לשנות את חייו.

מאמן אישי מעודד אדם ליצור חזון ולהמשיך קדימה. הוא מסייע לו לראות את האפשרויות הפוטנציאליות העומדות לפניו, ותומך בו עד שהוא מתחזק ומבצע דברים תוך גילוי יכולות שמעולם לא חשב כי הן טמונות בו.

תחומי העבודה עם מאמן אישי

על מנת לצאת ממצב של תקיעות, להתקדם בחיים ולממש את הפוטנציאל האישי, מאמן אישי מסייע למתאמן להשיג מטרות כגון:

  • מיון כל הרעיונות והמחשבות העוברות בראשו
  • פתיחות לרעיונות ודרכים חדשות והתנסות בהן
  • מציאת הכיוון לחיים או לקריירה
  • ליווי בתהליך הגשמת המטרות
  • שינוי חיובי בחיים מספקים
  • הכרה עצמית מחודשת
  • השבת שמחת החיים
  • שמחה לנוע קדימה
  • יצירת אדם חדש חזק, בטוח, ובעל יכולת.

כאשר אדם סבור כי הוא מוכן לשנות את חייו, הוא ייהנה מתהליך האימון האישי ויצור מחדש את קווי המתאר של חייו.

סוגי אימון אישי

בעזרת המאמן, ניתן להתחיל ליצור את החיים החדשים, באמצעות תהליך הבנוי משלבים שונים המותאמים אישית וכוללים מפגשי אימון אישיים אחד על אחד, סדנאות מותאמות אישית או סדנאות קבוצתיות, וסדנאות דמיון מודרך במהלכן המשתתפים יוצרים קולאז' של תמונות חיוביות וביטויים יצירתיים מתוך מטרה ליצור את החזון של החיים החדשים והמטרות אותן הם מעוניינים להגשים.

התהליך

המתאמן נפגש עם המאמן לפגישת ייעוץ ראשונה, ולאחר ששני הצדדים מסכימים ביניהם לגבי אופי ותהליך האימון, המתאמן מעניק למאמן את הרשאתו לסייע לו בהתמודדות עם בעיותיו.

השלב הבא הוא זיהוי הבעיה האמיתית. מאמן מנוסה מסייע למתאמן להבין באופן מלא את בעיותיו באמצעות שאלות מודרכות המכוונות את המתאמן, באמצעות התשובות, להגיע לתובנות והארות חדשות תוך התבוננות מנקודת מבט חדשה.

ברגע שהמתאמן מזהה בעיה ספציפית, המאמן מסייע לו להתוות את הדרך לחיים החדשים, וליישם כלים אלו לגבי כל המצבים האחרים. מפגשי האימון מאופיינים בזיהוי הבעיה האמיתית של המתאמן, באמצעות מילים ומונחים אותם הוא מוצא בעצמו, כאשר המאמן מכוון אותו בתהליך ומוודא כי אכן זהו הנושא בו יש לטפל.

באמצעות שיחה, המורכבת משאלות ותשובות, המתאמן מקבל את האנרגיה המחודשת להתמקד בבעיה. בדרך כלל, בשלב זה, הוא מבחין כי בעיה אותה תאר כ'ענקית', הופכת בשלב מסוים לבעיה קטנה והוא מבין כי אילו היה נוהג אחרת, בעיה זו לא הייתה מתעוררת כלל.

בניית תושייה

על מנת לבצע את המעבר הנכון בין פתרון הבעיה ובניית תושייה מחודשת המסייעת להימנעות מבעיות דומות בעתיד, המתאמן מתבקש לתאר את המקום החדש בו הוא מעוניין להיות.

ברגע שהוא מבין כיצד הוא מעוניין שחייו ייראו, המאמן מבקש אותו לתאר כיצד "מרגישים" חייו החדשים. אם המתאמן אינו מסוגל להביע במילים את תחושותיו לגבי היעד החדש, הוא מתבקש ליצור יעד מקביל.

הרעיון הוא ליצור אנרגיה מחודשת ולגרום למתאמן להיות נרגש, בעל מוטיבציה, בעל כוחות מחודשים ולא שאנן ואפאתי. מצב זה גורם לו להרגיש בטוח ומכובד, והוא מעוניין לחתור ללא הרף אל היעד הבא.

האנרגיות המחודשות מציפות כל תחושת תקיעות, ויוצרות עוגנים חדשים. המתאמן מלא בתחושות הנאה ומבין כי אין שום דבר שיוכל לעצור אותו יותר מלהתקדם בחייו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!