אנשי שיווק לעסקים קטנים

אנשי שיווק לעסקים קטניםאנשי שיווק לעסקים קטנים

לעסקים קטנים יש אתגרים רבים. אחד הדברים החשובים ביותר הוא שיווק נכון. גם אם התקציב שלכם מוגבל, אתם יכולים להצליח לבצע שיווק חכם שיניב תוצאות מצוינות. ריכזנו לכם מספר דרכי שיווק לעסקים קטנים גם ללא תקציבים גבוהים. 

 

אילו אנשי שיווק לעסקים קטנים יש?

עולם השיווק כבר מזמן לא מה שהיה פעם. בעבר על מנת לפרסם עסק הייתם צריכים תקציבים גבוהים במיוחד וקשרים טובים לאנשי שיווק. פלטפורמות הפרסום היחידות היו עיתונים, טלוויזיה ושלטי חוצות ענקיים. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות האינטרנט ניתן לשווק עסקים קטנים בקלות. תוכלו לעשות זאת לבד או לבחור אנשי שיווק לעסקים קטנים. אנשי שיווק אלה יכולים להיות חברות קידום שונות או מקדמים פרילנסרים שיכולים לסייע לכם בפעולת השיווק ולהביא לתוצאות גבוהות במיוחד. 

שיווק עם חברות קידום או עם מקדמים פרילנסרים, נעשה באותן שיטות עבור אותה מטרה. אך לכל אחת מהשיטות יש יתרונות וחסרונות משלה. 

יתרונות של חברת קידום 

    • מקצועיות- חברות קידום יהיו מקצועיות יותר ממקדם פרילנסר. בדרך כלל הן מכירות טוב יותר את התחום ויודעות את הדרכים הטובות ביותר לביצוע השיווק. 
    • ניסיון- ניסיון הוא דבר חשוב מאוד בכל הנוגע לשיווק עסקים. בסופו של דבר מדובר בכסף שלכם ואתם לא רוצים שהוא יילך לפח. בדרך כלל לחברות הקידום יש ניסיון רב יותר מאשר למקדם פרילנסר.
    • ידע רב- שיווק עסקים קטנים ועסקים גדולים מצריך ידע. חברות קידום מעסיקות אנשים רבים בעלי ידע בתחומים שונים. השילוב של מספר אנשים מאפשר ידע רב יותר מאשר אדם אחד. 

יתרונות של מקדם פרילנסר

    • נוחות וזמינות- לפרילנסר יש יתרון מרכזי במיוחד והוא הזמינות שלו. עבודה מול חברת קידום יכולה להיות לא תמיד נוחה במקרה של התייעצות, שאלה או ביצוע שינויים בשיווק. הזמינות של מקדם פרילנסר עולה על זו של חברה.  
    • יחס אישי- עבודה מול מקדם פרילנסר היא עבודה מול בן אדם אחד, בשונה מחברת קידום שעובדת גם מגוון רחב יותר של אנשים.

 

אנשי שיווק לעסקים קטנים- סוגי שיווק

ריכזנו לכם מספר דוגמאות לדרכי שיווק-

קידום אורגני

כאשר מקימים עסק, בדרך כלל מקימים לו אתר. אנשים שמחפשים מוצר או שירות מקבלים תוצאות חיפוש שונות בגוגל התואמות את הצרכים שלהם. אתר מקודם הוא אתר שיופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל וכך יקבל חשיפה רבה יותר. הקידום האורגני של האתר נגזר על ידי מבנה נכון, תכנים איכותיים וקישורים רלוונטיים. 

גוגל יודע להביא תוצאות גם אם הגולשים לא חיפשו בדיוק את שם האתר שלכם. לדוגמא, אם יש לכם עסק של צילום קווי ביוב והגולשים מחפשים פתרון לבעיה- "איך לאתר נזילה?", כל עוד באתר שלכם יהיו תכנים מתאימים הוא יופיע בתוצאות החיפוש. בנוסף לתכנים באתר, גם אם יש קישורים מתאימים המובילים לאתר שלכם מאתרים אחרים, הוא יופיע בתוצאות החיפוש. 

קידום אורגני מומלץ לכל העסקים, מקטן ועד גדול. ככל שהקידום האורגני יתבצע באופן איכותי יותר ולאורך זמן, כך תוכלו לחסוך כסף רב על שיווק. 

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בקידום אורגני הוא התמדה. גם אם הגעתם לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, אם לא תתמידו בקידום האורגני אתם תחזרו אחורה. המיקום משתנה בכל רגע ואם המתחרים שלכם ישקיעו יותר, הם ידחקו אתכם לשולי תוצאות החיפוש. 

על מנת להצליח בקידום אורגני עליכם להקים אתר אינטרנט נגיש לגולשים, שיהיה נוח וברור להפעלה ומהיר לגלישה. באתר שלכם חשוב שיהיו תכנים שיווקים מעניינים וברורים, שכתובים באופן איכותי ויניעו את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה. 

 

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל מתאפשר הן על ידי קידום אורגני והן על ידי קידום ממומן. כלומר, אתם משלמים לגוגל על מנת שישווק מודעות שלכם. על ידי קידום ממומן אתם מקבלים חשיפה מהירה יותר ללא צורך בהשקעה חוזרת ונשנית של הקידום האורגני. 

פרסום בגוגל מתאים עבור עסקים שמעניקים שירות או מוצר שאנשים רבים מחפשים. לדוגמא, אם אתם חשמלאי מוסמך, חוקר פרטי, מנהלת חשבונות וכדומה, מומלץ לכם לבצע קידום ממומן בגוגל. אך אם אתם מעניקים שירות או מוצר חדשים, שאנשים רבים לא מכירים, קידום ממומן בגוגל לא יתאים לכם, כיוון שהוא מעניק תוצאות בהתאם לחיפוש הגולשים. לכן, אם הגולשים לא יחפשו את המוצר או השירות שלכם, הם גם לא יראו את המודעות הממומנות שלכם. 

על מנת לבצע קידום ממומן בגוגל עליכם להקים אתר אינטרנט נגיש המותאם לגלישה גם מהנייד. בנוסף, עליכם להוסיף לאתר תכנים שיווקיים איכותיים שיניעו את הגולשים ליצור קשר עם בעל העסק. בקידום ממומן לעומת קידום אורגני מספיק גם רק דף נחיתה הכולל פרטים בסיסיים על השירות או המוצר שאתם מספקים. 

רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות כבר מזמן השתלטו על העולם. בין אם אתם צעירים שעוד לא סיימו תיכון ובין אם אנשים מבוגרים, כנראה שיש לכם חשבון ברשת חברתית כלשהי. בין הרשתות החברתיות המפורסמות ביותר תמצאו את פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, טוויטר ועוד. 

פרסום ברשתות החברתיות מאפשר לכם להגיע למגוון רחב של אנשים גם אם הם לא מחפשים את המוצר שלכם בגוגל. 

על מנת לפרסם ברשתות החברתיות עליכם לפתוח דף עסקי. אתם יכולים לעשות זאת באופן עצמאי או על ידי קידום של הודעות ממומנות, כמו בגוגל. ההבדל בין גוגל לפייסבוק, הוא שבפייסבוק לא צריכים לחפש אתכם. עליכם להגדיר את הקמפיין הנדרש, את קהל היעד שלכם (מין, גיל, אזור מגורים ועוד) ומה אתם רוצים שיפורסם במודעה. תוכלו להגיע למגוון רחב של גולשים המתאימים לקהל היעד שלכם וכך תוכלו למשוך לקוחות פוטנציאליים רבים. 

פרסום ברשתות החברתיות, כאשר בראשן תמצאו את פייסבוק ואת אינסטגרם, מתאים לכל עסק ומאפשר הגעה לכל קהל יעד אפשרי. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!