קרן השתלמות ככלי לפיתוח עסקי ואישי

קרן השתלמות במקור נועדה על מנת לאפשר לכל חוסך וחוסכת ליצור חיסכון שנועד לעזור להן לממן לימודים, סדנאות, קורסים וכמובן – השתלמויות. ואכן גם כיום היא מהווה כלי מרכזי בתחום ההשקעה בפיתוח עסקי ופיתוח אישי. אז איך זה עובד?

 

קרן השתלמות היא החיסכון המושלם לשכירים ולעצמאים כאחד

קרן השתלמות היא אפיק חיסכון המיועד הן לשכירים שמעסיקם חפץ ביקרם והן לעצמאים: ארגונים, חברות ומוסדות שמעוניינים להעשיר את עובדיהם, להכשיר אותם באופן מקצועי או לאפשר להם התפתחות אישית ברמה גבוהה, פותחים קרנות השתלמות לשכירים. עם זאת, שלא כמו בקרן הפנסיה, מדובר פה בהטבה ולא בחובה. לעומת זאת, כל עצמאי, בכל רמת הכנסה, רשאי לפתוח לעצמו קרן השתלמות לטובת לימודים והכשרה, ולהפקיד בה כספים מדי שנה עד לגובה התקרה.

קרן השתלמות הפכה לאפיק השקעה פופלרי במיוחד היות והכסף "נסגר" בחיסכון לזמן קצר יחסית, שנע בין 3 שנים (אם אכן משתמשים בכסף לטובת המטרה המקורית של הקרן או בתנאים מסוימים אחרים) לבין 6 שנים (אם משתמשים בכסף לטובת מטרה אחרת ולא עומדים באחד מהתנאים המאפשרים משיכה מוקדמת). במהלך הזמן הזה החיסכון צובר ריבית, מעניק שלל הטבות מס ובעת משיכתו בתום תקופת החיסכון, נהנים מהדובדבן שבקצפת – פטור ממס רווחי הון על כל הסכום, לרבות התשואות.

 

יתרונותיה המרכזיים של קרן ההשתלמות

לקרן ההשתלמות יתרונות רבים, שאתם חלקם ציינו בפסקה הקודמת. מעבר לכך, יתרונותיה באים לידי ביטוי ככלי לפיתוח עסקי ואישי:

  1. פיתוח ידע ומיומנויות: קרן השתלמות מאפשרת להרחיב את הידע והמיומנויות שלכם בתחומים רבים. עניין זה מסייע לכם להיות יותר מוכשר ומתקדם בתחומכם המקצועי ומאפשר לכם להתמודד עם אתגרים חדשים בתחום עיסוקכם.
  2. עידוד יצירתיות וחדשנות: קרן השתלמות יכולה לעזור לכם לפתח יכולות יצירתיות וחדשנות. ההכשרה תאפשר לכם למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות ואתגרים שבהם אתם נתקלים במהלך עבודתכם.
  3. הזדמנויות מקצועיות: קרן השתלמות יכולה לפתוח עבורכם הזדמנויות מקצועיות חדשות. על ידי רכישת ידע נוסף ומיומנויות מתקדמות, אתם מגדילים את הסיכויים שלכם לקבל פרויקטים חדשים בעסק שלכם או תפקידים אחרים בחברה שבה אתם עובדים.
  4. השפעה על העסק והצוות: על ידי רכישת ידע ומיומנויות חדשות דרך קרן השתלמות, משפיעה ישירות על הצמיחנ והפיתוח של העסק שלך. כמו כן, יכולתכם להקנות ידע חדש ולשתף אותו עם צוות העובדים תוביל לשיפור תהליכים בארגון שבו אתם עובדים או בעסק שלכם.
  5. פתיחות וראייה רחבה: קרן השתלמות יכולה להרחיב את הראייה שלכם ולספק לכם הבנה מעמיקה יותר בתחום המקצוע שלך. זה יכול לעזור לכם לראות את התמונה הגדולה יותר, להבין את הטרנדים ולהתעדכן בכל המגמות החדשות בתחום עיסוקכם.
  6. יצירת נטוורקינג: במסגרת קורסים או השתלמויות, תוכלו להכיר אנשים חדשים מתחומי עיסוק דומים או משיקים, וכך ליצור קשרים שיכולים להיות מועילים לעסק שלך, למקום העבודה שלך או ליצירת פרויקטים עתידיים.

 

קרן השתלמות – המפתח להתפתחות עסקית ואישית

קרן השתלמות מספקת יתרונות מרכזיים כאשר מדובר בפיתוח עסקי ופיתוח אישי. היא מאפשרת לכם לרכוש ידע, מיומנויות וכלים מתקדמים, להרחיב את הראייה ולקבל השפעה חיובית על העסק והצוות שלכם או על מקום העבודה שלכם. בנוסף לכך, היא מסייעת ביצירת הזדמנויות מקצועיות חדשות ובבנייה חשובה של נטוורקינג וקשרים מקצועיים. על ידי השקעה בקרן השתלמות, אתם משקיעים בעצמכם ובפיתוח המקצועי והאישי, מה שישפיע לטובה על המקצועיות שלכם וישפר את הזדמנויות ההתקדמות שלך בעתיד.

לתיאום פגישה עם סוכן פנסיוני לקבלת ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי, השאירו פרטים באתר שלנו:

https://adifim.co.il/

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!