צברתם חובות למס הכנסה? כך תפתרו את המצב

יש מספר גופים במדינת ישראל שאיתם מוטב לכם שלא להתעסק באופן עצמאי. אחד מהגופים הללו הוא מס הכנסה שכל ההתנהלות איתו יכולה להיות מאוד מתישה. מוטב כי את ההתנהלות אל מול מס הכנסה תבצעו ביחד עם עורך דין מוסמך. בטח אם אתם מוצאים את עצמכם במצב שבו הצטברו לכם חובות למס הכנסה. החובות הללו עלולים לסבך אתכם כהוגן אם לא תגיעו להסדר. רוצים לסגור את החובות מול מס הכנסה? עורך דין מאיר בקרמן כאן על מנת להפוך את החיים שלכם לקלים ופשוטים – ללא חובות.

למה ישנו חוב למס הכנסה?

יכולות להיות לא מעט סיבות שיביאו אתכם למצב שבו יהיה לכם חוב פעיל למס הכנסה. בין אם אתם שכירים או עצמאיים, אתם צריכים לשלם בצורה קבועה למס הכנסה. מס הכנסה גובה מכל אזרח בישראל תשלום מסוים שאותו הוא נדרש לשלם בהתאם לסכום ההכנסה החודשי. אם לא שילמתם את הסכום שאותו אתם נדרשים לשלם – נצבר לכם חוב למס הכנסה. את החובות האלה כמו שבוודאי הבנתם אתם תהיו מוכרחים לשלם במהירות. לא משנה אם החוב נצבר מעצם היותכם עצמאיים או שכירים.

לא בטוחים האם יש לכם חוק במס הכנסה? תוכלו לפנות אל עורך דין מאיר בקרמן על מנת שיבחן את המצב מקרוב. עורך דין מיסים מנוסה יוכל להיכנס אל המאגרים הנכונים ולתת לכם תמונת מצב מדויקת. כך שתבינו בדיוק כמה אתם צריכים לשלם בהתאם לסכום שנצבר לאורך השנים. יכול להיות כי התשלום לא מדבר רק על תקופה אחת ספציפית הוא מדבר על מספר תקופות שונות. זוהי הסיבה כי את הבדיקה מוטב לבצע רק בעזרתו של עורך דין מוסמך בתחום המיסים.

למה חשוב לשלם חובות למס הכנסה?

לא סתם כל עורך דין שתתייעצו איתו יספר לכם כי אסור להתעסק עם מס הכנסה. במקרה שלא תשלמו את החובות למס הכנסה בזמן, החובות יצברו ריבית פיגורים. המשמעות היא שאם אתם תתעכבו בתשלום, הסכום רק יגדל ככל שהזמן עובר. תמצאו את עצמכם משלמים סכום שגבוה פי שתיים או פי שלוש מהסכום שאותו הייתם אמורים לשלם. זוהי הסיבה שבגינה כדאי לפתור את החובות עם עורך דין מאיר בקרמן.

כיצד עורך דין מאיר בקרמן יכול לסייע?

ראשית כאשר אתם מנהלים את הבירורים עם מס הכנסה באמצעות עורך דין מיסים הסיפור הוא שונה. מס הכנסה מבינה כי יש לכם איש מקצוע שדרכו הם אמורים להעביר את כל הפניות. אתם תוכלו באמצעות עורך הדין להבין בדיוק כמה אתם צריכים לשלם. תוכלו לוודא כי אף אחת מהפעולות שבוצעו לא הייתה בניגוד לחוק. אולי גם תוכלו למצוא את עצמכם מגיעים לפשרה מסוימת עם מס הכנסה על גובה החוב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!