ייעוץ פיננסי חינם

ייעוץ פיננסי חינםייעוץ פיננסי חינם

המציאות לעסקים בישראל לא פשוטה. היא כוללת שיווק, מכירות, עומס רב, אי ודאות, קשיים כלכליים רבים, חוסר תמיכה מגורמים חיצוניים, החלטות רבות שישפיעו משמעותית על העסק ועוד. ייעוץ פיננסי יכול לעזור בניהול נכון של העסק ובהתמודדות עם המציאות המורכבת של עסקים בישראל. 

 

ייעוץ פיננסי חינם- מהו ייעוץ פיננסי?

ייעוץ פיננסי מתבצע על ידי יועצים פיננסיים, שעברו הכשרה מתאימה ויש להם את הידע הנדרש לליווי עסקים בישראל. לייעוץ פיננסי יש מטרה ברורה- לסייע לעסקים בביסוס התנהלות כלכלית נכונה שתניב רווחים ותוביל את העסק להצלחה. ייעוץ פיננסי מסייע בקבלת הידע הנחוץ לניהול נכון של העסק ועל ידי כך להצלחה עסקית. 

בנוסף לידע הנרחב שיש ליועץ פיננסי, הוא מהווה עין חיצונית הבוחנת את התנהלות העסק. הוא יידע להבחין בבעיות העסקיות, גם אם הן נמצאות בפרטים קטנים מאוד. כך הוא יסיק מסקנות ויעזור לכם להגיע לדרכי הפעולה הטובות ביותר להובלת העסק להצלחה. 

ליועץ פיננסי יש שלושה תפקידים מרכזיים-

  • ליווי עסקים קיימים וסיוע בהחזרתם למוטב לאחר משברים
  • סיוע בפתיחת עסקים חדש
  • בניית תוכנית עסקית בהתאם לבקשת הלקוח

ייעוץ פיננסי חינם- כיצד זה עובד?

הייעוץ הפיננסי נועד להוביל את העסק להתנהלות כלכלית נכונה. ההתנהלות הכלכלית הנכונה יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון פעולות שונות כמו תמחור נכון, ניהול תזרים מזומנים, חיסכון של הוצאות ועלויות שונות, עבודה מול הבנק ועוד. היועץ הפיננסי מנחיל לבעל העסק הרגלים נכונים וחכמים שיתרמו להתנהלות נכונה ולהנבת רווחים. יש שתי אופציות בהן בעל העסק יבקש ייעוץ פיננסי- האחת לצורך הקמת עסק והשנייה לעסקים בעת משבר. 

 

ייעוץ פיננסי חינם- ייעוץ בהקמת עסק

ייעוץ פיננסי מקצועי יכול להבטיח לכם הצלחה של העסק במידה ואתם מתכננים להקים עסק חדש. בישראל, יותר מ-70% מהעסקים שנפתחים נסגרים כשנתיים לאחר פתיחתם. הסיבה המרכזית לכך היא התנהלות לא נכונה שנובעת מחוסר ידע. ייעוץ פיננסי בהקמת עסק ייתן לכם את הכלים המתאימים לניהול נכון של העסק. היועץ הפיננסי יבצע עבורכם בדיקות מעמיקות. אחת הבדיקות החשובות שיבצע היועץ הפיננסי היא בדיקה של כדאיות כלכלית. הבדיקות יקבעו האם כדאי להקים את העסק כפי שרצה בעל העסק. במידה ויוחלט כי לעסק אין כדאיות כלכלית יעמדו בפני בעל העסק שתי אפשרויות האחת תהיה לוותר על העסק והשנייה תהיה לשנות היבטים מסוימים. כמו כן היועץ הפיננסי יבנה עבורכם תוכנית עסקית

 

ייעוץ פיננסי חינם- ייעוץ לעסקים בעת משבר

עסקים רבים חווים משברים. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי ברווחים נמוכים במיוחד, שאינם מביאים לידי ביטוי את הפוטנציאל הטמון בעסק. במקרים אלו, ייעוץ פיננסי יכול להיות הפתרון הטוב ביותר. היועץ יבצע סקירה מקיפה על העסק ויבחן מה נקודות התורפה והיכן נמצאים הכשלים של העסק. אלו יכולות להיות בעיות כמו הוצאות גבוהות מדי, בעיות בתשלומים לספקים, תמחור לא נכון, בעיות בגבייה, היעדר הכשרה של העובדים, הגדרת תפקידים לא נכונה, הלוואות לא טובות ועוד. 

היועץ הפיננסי צריך לבצע אבחנה מעמיקה מאוד לעסק. מטרתה של האחנה היא להבין את מצב הרווחיות, את נקודות החולשה ואת דרך הפעולה הטובה ביותר לפתרון הבעיה. כמו כן, היועץ הפיננסי מלמד את בעל העסק כיצד עליו להתנהל בהתאם הן מבחינה ניהולית והן מבחינה כלכלית. בזכות היועץ הפיננסי, בעל העסק יקבל תמונה ברורה של מצב העסק, יצליח להסיק מסקנות ולבצע החלטות מושכלות על סמך נתונים. המטרה היא שבסופו של דבר, בעל העסק יידע לעשות זאת לבד ללא סיוע של היועץ הפיננסי. 

ייעוץ פיננסי לעסקים בעלי רווחיות נמוכה היא חשובה מאוד על מנת להצליח להביא את העסק למימוש הפוטנציאל ולהנבת רווחים. היועץ הפיננסי יכול לסייע לעסק לחזור ליציבות, גם לאחר משבר קשה ולהתקדם בדרך טובה ובטוחה. 

האם יש ייעוץ פיננסי חינם? 

התשובה היא לא. קודם כל חשוב שתבדילו בין ייעוץ כלכלי שניתן למשפחות לבין ייעוץ פיננסי שניתן  לעסקים. בתחום הייעוץ למשפחות יש עמותות רבות שעובדות ללא מטרות רווח כאשר יש התחשבות משמעותית במצב הכלכלי של המשפחה וביכולות שלה. בדרך כלל שירותי הייעוץ הפיננסי שלהם למשפחות ניתנים בעלויות מופחתות לעומת המקובל בשוק. כמו כן, יש מקרים בהם ניתן לקבל מעין ייעוץ כלכלי למשפחות בחינם. ייעוץ זה יכול להיות לדוגמא ייעוץ פנסיוני, ייעוץ משכנתאות וכדומה. שני סוגי ייעוץ אלה ניתנים לקידום אינטרסים. לדוגמא ייעוץ משכנתאות יקדם אינטרס של מסלול מסוים ללקיחת משכנתא ויכוון לבנק מסוים. 

ועכשיו נדבר על התחום השני שהוא ייעוץ פיננסי לעסקים. בתחום זה אין דבר כזה ייעוץ פיננסי חינם. יש לקחת בחשבון כי קיימים גופים מסוימים המעניקים שיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. אך במידה והלקוח יבחר להמשיך, יהיה עליו לשלם עבור הייעוץ. 

 

ייעוץ פיננסי חינם- כמה זה עולה?

המחיר של ייעוץ פיננסי בדרך כלל מושפע ממספר גורמים שונים. בדרך כלל, עלותה של פגישה עם יועץ פיננסי תנוע סביב מאות שקלים. חשוב מאוד לזכור, כי ייעוץ פיננסי אינו נחשב למדע מדויק ולכן לוקח זמן בו בוחנים את העסק ואת התנהלותו, דרכי עבודה פוטנציאליות ובונים תכנית עסקית שתהיה נכונה ביותר עבורכם. 

הגורמים המשפיעים על המחיר:

    • מצב עסקי- הקמת עסק עצמאי תשפיע על המחיר ותתומחר באופן שונה מאשר אם העסק הוקם והוא בעת משבר. כל אחד מהם יצריך דברים שונים מהיועץ הפיננסי, ולכן גם יתומחר בצורה שונה. 
    • סוג העסק- אתם חנות בגדים, מסעדה או חשמלאי. כל אלה יצריכו דרכי עבודה אחרות ולכן יתומחרו בצורה שונה. 
    • גודל העסק- ככל שהעסק גדול יותר כך הוא מצריך עבודה רבה יותר ומחקר רב יותר. 
    • בניית תכנית עסקית- אם תחליטו לבנות תכנית עסקית הדבר יגרום לעלייה במחיר הסופי של הייעוץ הפיננסי. 
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!