החברה הכי טובה שלך משתחררת? הנה כמה רעיונות למתנות

אין כמו הרגע המתוק של גזירת החוגר וההצטרפות לאזרחות. אם החברה הכי טובה שלך בדיוק חוגגת רגע כזה, בוודאי תרצי לפנק אותה במתנת שחרור שווה שתאפשר לה לפתוח ברגל ימין את חייה כאזרחית מן המניין. אז מה כבר אפשר לקנות כמתנה לחיילת המשתחררת?

יצירתיות היא הסוד

שלא כמו מתנות אחרות כגון מתנות לימי הולדת או ליום הנישואין, השחרור הוא מועד שמצריך מאמצים טיפה יותר יצירתיים כדי שיהיה אפשר להתאים את המתנה במדויק למשוחררת. זה יכול להיות משהו שיהפוך את הפרידה שלה מצה"ל לחלקה יותר ויוכל גם להיות משהו פרקטי לחיים הנוחים שאחרי. מעבר לזה, ניתן פשוט לשמח את המשוחררת עם המון שוקולד וברכה מושקעת.

אם בחרת לקנות מוצר פיזי, כדאי שתדעי שיש הרבה חשיבות גם לסוג הברכה שתבחרי להקדיש לה. חברות רבות משקיעות זו בזו בתמונות משותפות מתקופת השירות ואפילו באלבום שלם מלא תמונות, קישוטים וגם זכרונות או חוויות. אם שירתתן יחד, מומלץ שתשבצי כל מיני זכרונות ממוקדים מתקופת השירות כמו ציטוטים, בדיחות פנימיות, דברים שחוויתן יחד ועוד.

ערכות פינוק ומוצרים תואמים

כיוון של מתנות מפנקות יוכל לעבוד כמעט בכל הזדמנות ואם מדובר במספר מתנות לחברה הכי טובה, תוכלי לתרגם אותן לערכה מושקעת, כמו למשל ערכת טיפוח הכוללת חלוק רחצה, קרם פנים, לק חדש, איפור ואפילו גיפט קארד לקניית איפור או ביגוד חדש.

אם חשוב לך לשמור על הקו היצירתי יותר, תוכלי לקנות או להכין דברים קטנים שהמשוחררת תצטרך במעמד האזרחות שלא היה לה צורך בהם קודם, לדוגמה פיג'מה, כלי לבישול למי שחובבת, נעלי בית מדליקות או אפילו תכשיט יפה וגדול שלא צריך לעמוד בשום חוק לבוש תקני.

קניית מתנה מוכנה

אופציה נוספת היא לבחור את הפינוק לחברה מתוך חנות מתנות באינטרנט שמציעה מבחר רב של אפשרויות. כאן תוכלי לקבל גם רעיונות טובים ולהזמין כל פריט עם אפשרות להקדשה באמצעות חריטה מקורית ולבצע משלוח עד לכתובתה של החברה. אם היא בדיוק בימים אלו מתחילה עבודה חדשה, תוכלי למצוא עבורה גאדג'ט שולחני מדליק או אקססוריז שיאחלו לה בהצלחה בתקופת החיים החדשה.

ויש גם חברות שנכנסות לקבע

אז היא לא באמת סיימה עם צה"ל וכעת היא מתחילה את שירות הקבע? פנקי אותה בשובר מתנה, בארוחת בוקר משותפת או בפיקניק שווה שמערב קצת אלכוהול בסוף השבוע. חפשי את מה שבוודאי יעלה חיוך על פניה ויאפשר לה להתחיל את תקופת הקבע בהרגשה טובה ומאושרת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!