איך לבחור קריירה – מאת דליה אוגמן

קבלת ההחלטה לשנות קריירה יכולה להיות החלטה קשה. חשוב להקדיש זמן כדי להעריך את האפשרויות שלך ולוודא שאתה עושה את הבחירה הנכונה עבור עצמך.

במאמר זה, דליה אוגמן מעלה את הדברים שעליכם לקחת בחשבון בעת ​​בחירת קריירה חדשה. כמו כן, דליה מספקת כמה טיפים כיצד להפוך את המעבר לחלק ככל האפשר. אז, אם אתה חושב לעשות שינוי, המשך לקרוא!

 

בחנו את עצמכם

כשאתה מתחיל לחשוב מה אתה רוצה לעשות עם החיים שלך, חשוב להסתכל מקרוב על עצמך. מהן נקודות החוזק והחולשה שלך? מהם תחומי העניין והתשוקות שלך? איזה סוג של אורח חיים אתה רוצה שיהיה לך? מענה על שאלות אלו יכול לעזור לך לצמצם את מגוון אפשרויות הקריירה שעשויות להתאים לך. ברגע שתהיה לך תחושה טובה יותר של מי אתה ומה אתה רוצה, אתה יכול להתחיל לעשות קצת מחקר על קריירות ספציפיות. שוחח עם אנשים שכבר עובדים בתחום העניין שלך, וקרא על תיאורי התפקיד כדי לקבל תחושה טובה יותר כיצד תיראה המציאות היומיומית של התפקיד. עם קצת הרהור עצמי ומחקר, אתה אמור להיות בדרך שלך למצוא קריירה שמתאימה לך.

 

שקול את האפשרויות שלך

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת קריירה חדשה. בנוסף למחשבה מה אתה רוצה, חשוב לחשוב מה אתה צריך. איזה סוג של משכורת אתה צריך כדי לפרנס את עצמך ואת המשפחה שלך? אילו הטבות חשובות לך? איך נראה שוק העבודה באזור שלך? ברגע שיש לך הבנה טובה של הרצונות והצרכים שלך, אתה יכול להתחיל לבחון אפשרויות קריירה שונות. אם אינך בטוח היכן להתחיל, ישנם משאבים רבים זמינים שיעזרו לך לחקור קריירות שונות. אתה יכול גם לדבר עם יועץ הדרכה או איש מקצוע אחר לעזרה בבחינת האפשרויות שלך.

קבלת ההחלטה לשנות קריירה היא צעד גדול. אבל, עם קצת הרהור עצמי ומחקר, אתה יכול למצוא קריירה שמתאימה לך. אז, אל תפחד לבחון את האפשרויות שלך! למידע נוסף על ייעוץ תעסוקתי וקריירה – מידע נוסף.

 

חשבו על המניעים שלכם

כשאתה מנסה להבין איך לבחור קריירה, זה יכול להיות מועיל לחשוב על המניעים שלך. מה אתה מחפש בעבודה? האם אתה רוצה משהו מאתגר ומעורר אינטלקטואלית? או שאתה מחפש משהו יותר יציב וצפוי? אולי אתה מחפש עבודה שתאפשר לך לעזור לאחרים או לעשות שינוי בעולם. יהיו המניעים שלך אשר יהיו, חשיבה על מה שאתה רוצה מהעבודה יכולה לעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך.

 

תחשוב על המטרות שלך לטווח ארוך

כאשר אתם מנסים להחליט על קריירה חדשה, חשוב לחשוב על המטרות ארוכות הטווח שלכם. מה אתה רוצה להשיג בקריירה שלך? רוצים להתקדם לתפקיד מנהיגותי? האם אתה רוצה להיות מומחה בתחומך? או שאתה פשוט רוצה למצוא עבודה שאתה נהנה ותוכל לראות את עצמך עושה עד סוף חייך? מענה על שאלות אלו יכול לעזור לך לצמצם את האפשרויות ולמצוא קריירה המתאימה לך.

לאחר שתבין היטב את המניעים שלך, אתה יכול להתחיל לבחון קריירות ספציפיות. אם אתה מעוניין לעזור לאחרים, למשל, תוכל לשקול לעבוד בעבודה סוציאלית או בריאות. אם אתם מחפשים עבודה מאתגרת, אולי תשקלו קריירה במחקר או באקדמיה. ישנן אפשרויות רבות זמינות, לכן חשוב לעשות קצת מחקר כדי למצוא את ההתאמה המתאימה לך.

 

סיכום

ההחלטה לשנות קריירה יכולה להיות החלטה קשה. אבל, אם אתה לוקח את הזמן לחשוב על המניעים שלך ולעשות מחקר, אתה יכול למצוא קריירה שמתאימה לך. אז, אל תפחד לבחון את האפשרויות שלך!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!