אימון עסקי לעסקים קטנים

אימון עסקי לעסקים קטניםאימון עסקי לעסקים קטנים

אימון עסקי לעסקים קטנים יכול להישמע כמו קבוצת ריצה שבועית, אבל מדובר על דבר גדול מזה. כל עסק מוצא את עצמו בשלב כלשהו בתהליך שואל את עצמו שאלות מהותיות שאולי היה עדיף אם היה שואל אותם עם הקמת העסק. בכל מצב בו אתם מרגישים שאתם צריכים ליווי מקצועי, מרגישים שאתם לא מממשים את הפוטנציאל של העסק שלכם או תקועים במקום, זה הזמן לפנות לגורם מקצועי אשר יגע בדיוק בנקודות החשובות, וזה לא תמיד נעים.

 

מהו אימון עסקי לעסקים קטנים?

המטרה של אימון עסקי לעסקים קטנים הוא להכשיר אתכם לתפקידים ניהוליים ולפתח את העסק על ידע פיתוח החוש הניהולי שלכם. יש הבדל בין ייעוץ עסקי ובין אימון עסקי. אימון עסקי לעסקים קטנים הוא ליווי של העסק החל ממפגש היכרות בו נתאם ציפיות, נבדוק את הנתונים הקיימים במערכת, תזרים מזומנים ונמצא את החזון העסקי שלכם. לאחר מפגש ההכרות נבנה תוכנית עסקית אשר תתאים לאופן בו אתם מתנהלים וכמובן שיהיה צורך בשינוי תפיסה. 

לאחר בניית התוכנית יחל שלב היישום בו נעקוב שלב שלב אחרי ההתקדמות שלכם, נשנה את התוכנית העסקית בהתאם לצורך, נבדוק את הדוחות החודשיים ונשווה אותם לדוחות לפיהם בנינו את התוכנית העסקית. ההתקדמות היא לא רק מבחינה פיננסית, אלא המקום שלכם בעסק מבחינה ניהולית. כחלק מאימון עסקי אנו נגרום לכם לדעת כיצד להתנהל נכון יותר מול הספקים, העובדים, הלקוחות וכך המכירות יגדלו בפני עצמן.

מה החשיבות שיש בפגישת ייעוץ

הפגישה הראשונה היא החשובה ביותר, ככה זה בכל דבר בחיים. המטרה בפגישה הראשונה היא לא להעלים ראיות אלא להציף את כל הבעיות שיש בעסק, ללא חשש ולדעת שלהכיר בבעיה זה כבר צעד אחד קרוב יותר אל הפיתרון. הפגישה הראשונה היא פגישת היכרות, מלבד לזה שאנו נשמח להכיר אתכם, אנו נשמח להכיר את העסק שלכם. הכרת העסק היא הכרות מול הספקים, מול תזרים המזומנים, הנהלת חשבונות, עובדי המקום, חשבונות חשמל מים וכן הלאה. ברגע בו יש לנו את התמונה המלאה של אופי העסק שלכם וההתנהלות בו נוכל למצוא את הנקודות החלשות והחזקות של העסק. מכאן, מה שנותר לנו לעשות הוא לבנות תוכנית עסקית אשר לא רק תעבוד על הנקודות החלשות שלכם, אלא תטפח את הנקודות החזקות שלכם.

 

שינוי מנטלי הוא הצעד הראשון של כל עסק

אימון עסקי לעסקים קטנים יכול להיות ממש כמו תוכי, אנו נגיד לכם מה לעשות, אתם תעשו וכולם שמחים. אבל אתם לא באמת רוצים שנהיה לצידכם לאורך כל חיי העסק, אתם רוצים לרכוש את הכלים הניהוליים בכדי שלא רק תתנהלו נכון, אלא תפתחו את העסק ואת החזון שלכם. הבעיה העיקרית היא לא יישום התוכנית, אלא השינוי המנטלי אותו אתם חייבים לעבור על מנת שנוכל להתקדם בתהליך. שינוי מנטלי הוא לא דבר שקורה ביום, הוא דבר אשר צריך לעבוד עליו קשה בכדי להגיע לתוצאות שאנו רוצים. איך משנים את המנטליות שלנו? אימון עסקי לעסקים קטנים מכוון את בית העסק להתעמק בכל צעד שהוא עושה ולהבין את ההשלכות הלאה, ברגע בו תראו תוצאות לאחר שינוי התפיסה שלכם תוכלו לאט לאט לשנות אותה.

 

עיוורון לתהליך הוא לא הפיתרון

אנחנו הרבה פעמים מגיעים לעסקים וארגונים שונים והציפייה מהתהליך היא לא תואמת את המציאות. חשוב להבין, התקדמות של בית עסק אינה מתרחשת בין יום וגם לא חודש. המטרה שלכם היא כן לחכות לתוצאה הסופית, אבל לשים לב לכל שלב שאתם עוברים בדרך – זאת ההתקדמות המשמעותית באמת. כמו כן, אנו מביאים לכם כלים אשר אתם מיישמים בכל פעם, שימו לב להתפתחות האישית שלכם בתור מנהלים, שימו לב איך העובדים שלכם מגיבים פתאום. אל תהיו עיוורים לכל שלב בתהליך.

 

אימון עסקי לעסקים קטנים – אל מי פונים?

איך מוצאים את המאמן העסקי אשר יעשה את השינו בעסק שלכם? אימון עסקי לעסקים קטנים מחייב אותנו לבחור בבעל מקצוע מהשורות הראשונות. על אף שנדמה כי דווקא אימון עסקי לעסקים קטנים פחות מסובך מאשר לעסקים גדולים, יש כאן שוני מהותי והוא בעניין התחרות. הרבה יותר קל לגרום לעסק גדול להיות יציב ולשגשג מאשר להבליט עסק קטן אשר רק באותה שכונה 4 עסקים כמו אותו העסק. לכן, הפנייה שלכם חייבת להיות ממוקדמת אל בעל מקצוע אשר יש לו את ההכשרה המתאימה, הוא בעל ניסיון באימון עסקי ובפרט בתחום העסקי שלכם. המחיר הוא לא פרמטר שצריך להיות קריטי פה. אנשי המקצוע המובילים גובים את אותו המחיר פחות או יותר, המחירים הנמוכים הם אלו שאתם צריכים להירתע מהם.

כמה זה עולה לי?

המחיר משתנה בהתאם לסוג התוכנית העסקית שנבנה לכם, בהתאם לסוג העבודה שלכם ובהתאם לאורך הליווי. הדרך הטובה ביותר לקבל הצעת מחיר היא על ידי מציאת בעל מקצוע איכותי, הגעה למפגש ייעוץ ורק לאחר שאותו בעל העסק מכיר את העבודה שהוא צריך לעשות הוא ידע להעניק לכם מחיר סופי. 

 

התוצאה תלויה בכם

אל תחכו לתוצאה הסופית, עליכם לדעת שכל שלב בתהליך הוא שלב אשר תורם להתפתחות שלכם בתהליך. כמובן שמשך התהליך עד לתוצאה אשר הצבנו לעצמנו תלויה בהירתמות שלכם לתהליך. תמיד יש עליות ונפילות, המטרה שלכם היא להמשיך קדימה, לזכור למה הקמתם את העסק מלכתחילה ומה נמצא על כף המאזניים. עליכם למצוא את בעל המקצוע אשר יהיה לכם כימיה טובה איתו, אחד כזה שידע לתמוך בכם ברגעים הנכונים, וגם להציב את האמת מול הפנים כשצריך. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!