איך NLP יכול לעזור בשיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הפך לתחום מרכזי מאוד בשנים האחרונות. כל עסק שמכבד את עצמו נמצא באינטרנט ומנסה להעלות את הפרסום שלו על ידי מגוון שיטות. שיווק דיגיטלי והא משימה לא פשוטה שדורשת התמדה, ביטחון עצמי, יכולת להבליט את עצמכם, יכולת להבין את הצרכים של הלקוח ועוד. אם תסגלו לעצמכם את התכונות האלה אתם תופתעו איך השיווק יעלה ברמה ואתם תיהנו מאתר מרוויח ומפורסם. אז מה זה nlp ואיך זה קשור? הכל בכתבה הבאה.

Nlp ההגדרה

nlp זu שיטה טיפולית שמטרתה לבצע שינוי במהירות וביעילות, בשונה מטיפול פסיכולוגי רגיל. הפירוש לאותיות המרכיבות את המונח הוא – ניתוב עצבי לשוני – כלומר לבצע שינויים עצביים במוח ובתת המודע על ידי מילים ודמיון בעיקר. תת המודע שלנו עמוס במסרים ואמונות שונות, חלקן מטיבות וחלקן פחות. כדי לשנות אמונות מגבילות יש לבצע עבודה יסודית עם התת מודע ולקבוע מטרות ברורות ואמונות חדשות. שיטת האנאלפי עוזרת לאנשים להצמיח את עצמם ולהעצים את הביטחון העצמי. כמו כן, באמצעות הטיפול אנשים לומדים להכיר מקרוב את החלקים השונים שמרכיבים אותם ואת האנשים סביבם.

איך זה יעזור לשיווק דיגיטלי?

  1. שיווק דיגיטלי דורש אומץ ואנאלפי עוזר לכל אחד להתגבר על חסמים ופחדים שמונעים ממנו לבצע צעדים נועזים. על מנת לעבוד בקידום אתרים באינטרנט צריך לאזור אומץ כי זה תחום שאין בו שום ביטחון – אנאלפי יעזור לכם.
  2. שיווק דיגיטלי הוא תחום שקשה להצליח בו כי יש תחרות גדולה. אדם שלא בטוח בעצמו יחוש נחות מול שאר המשווקים והביצועים של יתדרדרו. צריך לפתח ביטחון עצמי ואמונה בהצלחה שלכם על מנת לעשות צעדים משמעותיים בעולם זה.
  3. התכונה הכי חשובה בשיווק זה הבנת הצרכים של הלקוח. אם אדם מבין כיצד נפש האדם פועלת, מה מניע אותה ויודע לזהות צרכים נסתרים של אנשים סביבו – הוא בוודאי יצליח לשווק יותר טוב. הפרסומים הכי טובים הם אלו שנוגעים בלב של הגולשים באינטרנט ומניעים אותם לרכוש את המוצר או השירות שאתרים מציעים. אם תלמדו אנאלפי תבינו יותר כיצד התודעה עובדת וכך תוכלו להתאים את הפרסומים ללקוחות. הבנת התודעה היא המפתח לשיווק דיגיטלי מקצועי.
  4. חלק חשוב מקידום אתרים באינטרנט הוא הצבת ביטויי חיפוש שכיחים. מה הכוונה? כדי ליצור תוכן שיעלה את הדירוג של האתר צריך להציב בו ביטויים שכיחים כדי שגוגל יזהה אותו והוא יהיה בראש רשימת החיפוש. אם תבינו כיצד התודעה עובדת דרך שיטת האנאלפי תוכלו לחשוב בצורה יותר מהירה על ביטויי חיפוש.

לסיכום – הבנת האדם היא מפתח לשיווק

הבסיס לשיווק דיגיטלי זה הבנת האדם ורצונותיו, לכן NLP יכול לעזור מאוד בתחום זה. כמו כן, חשוב לסגל לעצמכם ביטחון, הערכה עצמית והרבה אמונה כדי להצליח בתחום התחרותי הזה.

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי

איילה אילנה גבאי קוצ'רינג ומטפלת ב-Nlp/ אימון וטיפול משולב וממוקד. העלאת הביטחון והדימוי העצמי

התקשרו עכשיו!
פורטל אימון אישי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!